Terug

Bestelde goederen nooit ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: bol.com

17/04/2024

Hallo, op 27 maart heb ik een bestelling geplaatst welke op 28 maart geleverd zou zijn. Ik heb hierover contact opgenomen en er zou een onderzoek opgestart zijn. De conclusie van het hoofdkantoor was dat de zending in goede orde ontvangen zou zijn en dat ik vervolgens maar bij de buren moest gaan horen of zij wat hebben ontvangen. Het komt overigens wel wat raar over om bij de buren navraag te moeten doen als er kan gezien worden dat de levering in goede orde ontvangen zou zijn.Bijgevoegd aan het bericht werd ook vermeld dat er dus ook niks kon gedaan worden aan de situatie, en dat dit dus einde verhaal betekende. Voorgaande communicatie verliep via chat en mail en vervolgens heb ik nog telefonisch contact opgenomen maar kreeg ik dezelfde repliek. Er werd vervolgens gezegd dat er genoeg bewijs was dat het pakket geleverd was. Toen ik vroeg wat dit bewijs inhield was het antwoord: de track en trace code.Ik ben uiteraard zeer misnoegd over deze situatie, en wil graag dat er een terugbetaling komt van de niet geleverde goederen.

Berichten (1)

bol.com

Naar: B. V.

18/04/2024

Goedemiddag Bie,Bedankt voor je bericht. Op 8 april heb je een e-mail ontvangen met meer informatie. We blijven bij dit gegeven antwoord.Met vriendelijke groet,Chantal van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform