Hallo, op 27 maart heb ik een bestelling geplaatst welke op 28 maart geleverd zou zijn. Ik heb hierover contact opgenomen en er zou een onderzoek opgestart zijn. De conclusie van het hoofdkantoor was dat de zending in goede orde ontvangen zou zijn en dat ik vervolgens maar bij de buren moest gaan horen of zij wat hebben ontvangen. Het komt overigens wel wat raar over om bij de buren navraag te moeten doen als er kan gezien worden dat de levering in goede orde ontvangen zou zijn.Bijgevoegd aan het bericht werd ook vermeld dat er dus ook niks kon gedaan worden aan de situatie, en dat dit dus einde verhaal betekende. Voorgaande communicatie verliep via chat en mail en vervolgens heb ik nog telefonisch contact opgenomen maar kreeg ik dezelfde repliek. Er werd vervolgens gezegd dat er genoeg bewijs was dat het pakket geleverd was. Toen ik vroeg wat dit bewijs inhield was het antwoord: de track en trace code.Ik ben uiteraard zeer misnoegd over deze situatie, en wil graag dat er een terugbetaling komt van de niet geleverde goederen.