Terug

Bestelde goederen niet in stock

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: MediaMarkt

24/07/2023

Beste,Op 19/07 om 10u36 bestelde ik via jullie website 13 artikelen uit een zeer interessante promo (12x LP's en 1x 4k Blu-Ray). Volgens de website waren alle goederen in stock en levering binnen de 24u. Dezelfde dag om 11u33 kreeg ik volgende mail:------Dag WWegens problemen met onze voorraad hebben we jouw bestelling met ordernummer 188057904 besteld op 19.07.2023 nog niet kunnen versturen. Je ontvangt de beschikbare artikelen zo snel mogelijk! De volgende artikelen worden alvast verzonden:Aantal Artikel Omschrijving1 2006002 The Amazin Spider-Man - 4K Blu-ray1 1638939 Marcos Valle - Vontade De Rever Voce LP1 1541825 Marvin Gaye - In The Groove LP1 1819102 Golden Hands - Golden Hands LP1 1919341 CUBA: MUSIC AND REVOLUTION: CULTURE CLASH IN HAVAN1 1735082 Oxmo Puccino - Le Cactus De Siberie LP1 1997380 The Valentine Brothers - Valentine Brothers LP1 1625159 SCHNTZL - SCHNTZL - LP1 1906225 Kamasi Washington - Becoming OST1 1541829 Marvin Gaye - That's The Way Love Is LP1 1902392 Tongue Sandwich: Acid Jazz Dance - LP1 1871485 Commander Spoon - Spooning LP1 1878485 Glass Museum - Reykjavik - LPDe overige artikelen worden geleverd zodra ze weer op voorraad zijn. Wij nemen dan direct contact met jou op wanneer dit het geval is.Onze excuses voor het ongemak.Tot de volgende, Jouw MediaMarkt team-----Ik vond dit een bizare mail maar aangezien alle artikelen die ik besteld heb volgens de mail verzonden gingen worden besloot ik dagje af te wachten. Op 20/07 om 9u39 en 16u56 kreeg ik nogmaals dezelfde mail dus besloot ik contact op te nemen met de klantenservice. Telefonisch was blijkbaar niet mogelijk dus stuurde ik volgend bericht via messenger:-----Beste, is het mogelijk om eens te kijken wat het probleem is met bestelling 188057904? Heb al 2x bericht gekregen dat er voorraad problemen zijn en niet alles gaat verzonden worden maar alles lijkt wel in stock te zijn? Komt dit in orde?Mediamarkt:Hey W,Onze excuses voor het ongemak. De producten zijn inderdaad niet in voorraad. We hebben nagevraagd aan onze collega's wanneer deze terug zullen binnenkomen. We laten je per mail iets weten. Fijne dag,_C-----Dus volgens de klantendienst zijn van mijn 13 (!?!) bestelde artikelen er 0 (???) op voorraad, ik vond dit zeer raar temeer omdat volgens de website verschillende artikelen nog op stock zijn. Op 21/07 om 18u45 kreeg ik nogmaals dezelfde mail over stockproblemen maar dat de beschikbare artikelen opgelijst in de mail verzonden gingen worden.Op 22/07 om 10u heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en daar werd nogmaals bevestigd dat van de 13 (!!!) bestelde artikelen er 0 (!!!) op voorraad zijn. Toen ik zei dat er volgens de website verschillende artikelen wel in stock zijn was het antwoord ik weet het niet. Op 23/07 om 7u19 en op 24/07 om 10u10 kreeg ik nogmaals dezelfde mail over voorraad problemen maar dat de beschikbare artikelen verzonden gaan worden.Ik vraag mij af hoe het mogelijk is dat ik op 19/07 om 10u36 13 (!!!!) artikelen bestel en op 19/07 om 11u33 het bericht krijg dat er 0 (!!!) in stock zijn terwijl volgens de website er wel nog stock is (spider man 4k, cuba music and revolution, kamasi washington)?? Dit lijkt mij toch zeer straf, zelf voor MediaMarkt.

Berichten (2)

MediaMarkt

Naar: W. V.

24/07/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230724-018700.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50669---]

MediaMarkt

Naar: W. V.

26/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform