Terug

Bestelde en betaalde goederen worden niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Elektro Lommelen

23/02/2024

Ik plaatste mijn bestelling op 29 nov 2023. Alvorens de bestelling te plaatsen heb ik een offerte gevraagd en gevraagd of het mogelijk was dit in de loop van december 2023 te ontvangen. Dit werd me bevestigd.Ik bestelde deze toestellen in het kader van een renovatie van 1 studio en 3 appartementen.Vermits de renovatiewerken ondertussen beëindigd zijn, zijn de studio + appartementen klaar voor verhuur vanaf 1 feb 2024. Had Lommelen tijdig geleverd had ik dus vanaf 1 feb huur ontvangen ten belopen van 2.550 €/maand.Na heel wat aandringen en gebrekkige communicatie stel ik voor om de bestelling aan te passen naar toestellen die op voorraad zijn e die dus onmiddellijk leverbaar zijn. Dit gebeurde op 12 feb 2024.Vervolgens ontvang ik een email op 22 feb dat er vandaag (23 feb) zal geleverd wordt. Ik pas de planning van mijn werkmannen aan en voorzie 3 werkmannen om de levering in ontvangst te nemen en de installatie te realiseren. Vooral aan de dampkappen is nog wat werk omdat ik wacht op de installatie van de dampkap alvorens de ruimte tussen de bovenkasten en het plafond af te dichten. U begrijpt dus mijn frustratie als ik enkel 1 vaatwasser en 1 frigo ontvang. En dus geen enkele dampkap.Het ziet er dus naar uit dat ik ook per 1 maart nog niet zal kunnen verhuren. Gederfde winst dus nogmaals 2.550 €.Daarenboven zijn er 2 kandidaat huurders die hun huidig appartement dat ze huurden opgezegd hebben bij hun huisbaas om hun intrek bij mij te nemen. U begrijpt dat deze mensen razend zijn.Hoe moet het nu verder?Zijn er echt geen toestellen die snel kunnen geleverd worden? Dan passen we de bestelling nogmaals aan.Ik wens zo vlug mogelijk mijn bestelde en betaalde producten. De redelijke termijnen zijn ruimschoots overschreden.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: C. V.

23/02/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 746541943.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 746541943.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 746541943.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform