Terug

Bestelde en betaalde goederen niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

J. D.

Naar: DE STANDAARD

24/06/2024

Op 13 juni plaatste ik een bestelling van 12 flessen wijn. De bestelling werd onmiddellijk betaald. ze zou binnen '3 werkdagen' geleverd worden. Het weekend dat volgende op de bestelling was ik niet in het land aanwezig. De daaropvolgende maandag lees ik dat Post.NL de bestelde goederen op mijn adres 'zou' geleverd hebben afgelopen zaterdag. Onmogelijk. Er was niemand thuis en het betreft een eengzinswoning. De post.NL app werkt enkel voor Nederlandse adressen, dus dat bood geen soelaas. Informatie inwinnen via Post.NL bleek onmogelijk. ik moest me tevreden stellen met de melding dat het pak een van de dagen wel boven water zou komen want wellicht bij de buren afgeleverd. Navraag bij de buren (whatsappgroep en live) leverde geen antwoord op waar het pak dan wel geleverd zou zijn. Ik nam daarop contact met de standaard webshop die me 'verzekerde' dat een onderzoek zou uitwijzen waar het pak dan wel geleverd was en ik me geen zorgen moest maken want dat ik sowieso de bestelde en betaalde goederen zou ontvangen. Vandaag telefonisch terug contact opgenomen maar nog geen nieuwe ontwikkelingen...laat staan een oplossing.

Berichten (1)

J. D.

Naar: DE STANDAARD

06/08/2024

Na bijna twee maanden heb ik gisteren eindelijk iemand aan de lijn gehad die de zaak ter harte nam. Ondanks eerder beloften heb ik telkens zelf contact moeten opnemen met de klantendienst om stand van zaken te horen. Deze helpdeskmedewerker was de eerste die wel de belofte nakwam zich te informeren en mij daarvan op de hoogte te houden. Ze kwam echter niet veder dan de melding dat 'mijn pakket spoorloos was' (daar moest ik zelf geen twee maanden over nadenken) en dat mijn geld teruggestort zou worden. Dat is geen oplossing: ik heb minsten vijf frustrerend en tijdrovende telefonische contacten gehad met de klantendienst zonder enig gevolg, ik heb geen vertrouwen meer in de webshop van De Standaard (klant kwijt) en Post NL... dat laatste is wel vervelend want ik besteld regelmatig wat online. Deze klacht is de enige keer dat enige keer dat er zo fundamenteel wat fout liep. Ik wil weten WAAR en BIJ WIE mijn pakket afgeleverd werd... noch De Standaard, noch Post NL kan met dit vertellen... ik mag dus nu ook mijn buren wantrouwen...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform