Na bijna twee maanden heb ik gisteren eindelijk iemand aan de lijn gehad die de zaak ter harte nam. Ondanks eerder beloften heb ik telkens zelf contact moeten opnemen met de klantendienst om stand van zaken te horen. Deze helpdeskmedewerker was de eerste die wel de belofte nakwam zich te informeren en mij daarvan op de hoogte te houden. Ze kwam echter niet veder dan de melding dat 'mijn pakket spoorloos was' (daar moest ik zelf geen twee maanden over nadenken) en dat mijn geld teruggestort zou worden. Dat is geen oplossing: ik heb minsten vijf frustrerend en tijdrovende telefonische contacten gehad met de klantendienst zonder enig gevolg, ik heb geen vertrouwen meer in de webshop van De Standaard (klant kwijt) en Post NL... dat laatste is wel vervelend want ik besteld regelmatig wat online. Deze klacht is de enige keer dat enige keer dat er zo fundamenteel wat fout liep. Ik wil weten WAAR en BIJ WIE mijn pakket afgeleverd werd... noch De Standaard, noch Post NL kan met dit vertellen... ik mag dus nu ook mijn buren wantrouwen...