Terug

bestelde auto niet leverbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. S.

Naar: PEUGEOT

25/07/2023

Beste, ik bestelde in januari een nieuwe plug in hybride wagen bij Peugeot een 408.Eerst in het zwart, maar deze kleur hebben we laten omzetten naar grijs. Nu op 20 juni krijgen we telefoon de onze kleur uit het gamma is genomen. En dat onze leveringsdatum word uitgesteld met minstens een maand.Het gaat om een wagen voor mijn vrouw haar zaak. Mijn vraag aan de garagist toen op 20 juni was, wat zijn mijn opties.Zijn antwoord, kleur veranderen of annuleren. Dus besloten wij toch maar de auto te annuleren. Aangezien we toch de auto, een zware investering vinden. Die dan ook willen zoals wij hem hadden samen gesteld. Nu plots komt de garage af met dat we dan een boete moeten betalen voor de annulering.Ik vind dit toch niet kunnen want zij kunnen niet leveren wat we vragen. Dus zijn wij het toch niet die in de fout gaan.Alsook zitten we opgescheept met het probleem om een wagen te kunnen inschrijven als bedrijfvoertuig met de niet regels van afschrijving.Mijn vertrouwen naar Peugeot is volledig verloren door deze situatie.Met vriendelijke groeten Strauven Dirk


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform