Terug

Besteld product zat niet in doos maar iets anders

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: Cool blue

13/11/2023

Beste, wij bestelden op 26/10/2023 een nieuwe iphone 15 pro max. Deze zou de dag nadien geleverd worden met post nl. De koerier zou aan de deur geweest zijn maar we kregen bericht niet thuis, terwijl er iemand thuis was. Dan kregen we de melding dat ons pakje naar een postpunt van post nl zou gaan. Na een week was het daar nog niet en opeens de donderdag erna op 02/11 leveren ze het bij ons thuis. Wanneer we het pakket open doen blijkt dat er een siliconen hoesje in de doos zit ipv een nieuwe iphone. Direct met coolblue contact opgenomen die een inter onderzoek opstartten. Ikzelf heb foto's van verpakking opgestuurd per mail. Paar dagen later kreeg ik de melding dat ze op de camera's gezien hadden dat nieuwe iphone effectief was ingepakt en dat ze een vraag naar post nl gingen doen om meer uitleg. Post nl moest daar binnen de week op antwoorden was de uitleg. Vorige week heb ik eens mail gestuurd naar coolblue om stand van zaken te vragen. Post NL had nog steeds niet geantwoord en ze gingen reminder sturen. Ze zouden dan tegen weekend tijd hebben om te antwoorden. Nu vandaag terug contact opgenomen met coolbue. Nog steeds geen antwoordt van post nl, ze gingen nog eens vraag sturen. Zo blijven we bezig.... Wij vinden het al raar dat een pakje via post nl opeens meer dan een week onderweg is en er dan plotseling iets anders in de doos zit...Dus daarom zouden wij nu toch graag eens een oplossing hebben hieromtrent. Het gaat hier tenslotte ook over geen klein bedrag qua aankoop.Alvast bedankt voor de moeitemvg

Berichten (1)

Cool blue

Naar: J. T.

14/11/2023

Beste,We hebben je melding ontvangen en gaan deze situatie zo snel mogelijk de nodige aandacht geven. Op dit moment hebben we nog niet alle informatie om meteen inhoudelijk te reageren. Je hebt binnen 3 werkdagen een antwoord op je vragen, beloofd.Bedankt voor je geduld!Met vriendelijke groet,Gregg van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On November 13, 2023 at 4:22 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform