Terug

besteld product plots niet meer leverbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: ZALANDO

09/06/2020

Beste,Ik bestelde op 26/4/20 online een product bij Zalando-Lounge.De geplande leverdatum zou zijn tussen 22-5-20 en 1-6-20.Op 8-6-20 krijg ik een mail met de boodschap dat de bestelling niet langer beschikbaar is en dus niet geleverd kan worden.Zalando-Lounge gaat er in de toekomst alles (?) aan doen om situaties als deze in te toekomst te vermijden.Als trootstprijs krijg ik 3.90 euro korting op een volgende bestelling (minimale besteldwaarde van 30 euro) en dit te gebruiken tot 4 weken.Hoe weet ik dan zeker dat wat ik dan bestel, na maanden, wel voorradig zal zijn ?Helaas is dit niet de eerste keer dat dit op deze manier gebeurt.Wat doet Zalando-Lounge er aan om dit te voorkomen ? Welke garanties krijg ik ?Ik heb een mail gestuurd naar Zalando-Lounge met mijn ongenoegen.Hoe komt het dat zij er - na maanden - achter komen dat het product niet langer leverbaar is ?Kan dit zo maar ? Op welke juridische gronden baseren zij zich ? Waar kan ik dit terug vinden ?Groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform