Terug

Besteld item niet meer in voorraad en geen melding niet voorradig was

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. M.

Naar: Cool blue

26/04/2017

Beste,Op 17/4 bestelde ik 2 Delsey Biela koffers. Deze werden op 19/4 geleverd. Ik wou met deze levering zien of de koffers mij bevielen. Dezelfde dag nog bestelde ik nog een exemplaar van de grootste koffer. Deze was in voorraad. Ik had echter vergeten mijn 5€ korting voucher te valideren. Ik nam contact op met de klantendienst en men heeft dan verder mijn bestelling verwerkt zodat de korting toegepast werd. Ik heb toen uitdrukkelijk aan de medewerker gevraagd of de koffer nog voorradig was want dit was bepalend. Ik wou 3 koffers van dezelfde lijn hebben (2 grote en 1 kleinere) vandaar de uitdrukkelijk vraag. Deze was zeker voorradig. De levering werd ingepland vandaag (26/04).Op mijn account trof ik geen leveringsdatum of tracking aan. Dit vond ik eigenaardig dus nam ik contact op met de klantendienst. Zij melden mij ineens dat het product niet meer voorradig is en ook geen weet is wanneer deze voorradig zijn. Kortom ik heb betaald, bevestiging gekregen dat product voorradig is en nu sta ik daar met 2 koffers die ik niet wens als ik de 3de niet kan bekomen. 1. Men heeft nooit gemeld dat de koffer niet meer in voorraad is: als men een bestelling plaatst moet er garantie zijn dat deze voorradig is anders kan men lucht verkopen2. De betaling is gebeurd3. Ik werd nooit geïnformeerd4. Ik heb wel dringend nood aan dergelijke koffers

Berichten (4)

Cool blue

Naar: B. M.

26/04/2017

DATA NOT AVAILABLE

B. M.

Naar: Cool blue

26/04/2017

Beste,Ik kan met het voorstel van de levering van een tweedekeus (als deze in nieuwstaat is) zelfde Delsey Biela 76cm bruin zoals ik had besteld akkoord gaan en tevens de terugbetaling van 8+15€=23€.Levering dan graag morgen 27/04/2017.Kan u graag nog telefonisch contact opnemen (zie contactgegevens account) alsook graag per kerende de bevestiging sturen. Deze aanpak stemt mij tevreden als de koffer dan ook perfect is zoals gemeld!Met vriendelijke groeten,

B. M.

Naar: Cool blue

27/04/2017

Beste,U had mij beloofd 23€ terug te storten. Tot mijn verbazing zie ik slechts een terugstorting van 4,45€. Dit lijkt mij niet volgens wat jullie gemeld hebben. Gelieve dit dan ook graag in orde te brengen zoals u beloofd hebt in jullie antwoord van klacht.Jullie referentie bij de betaling was: terugbetaling aankoopkosten order 22150585. Dit betreft volgens mij enkel de korting die mij beloofd werd van 5% op de aankoop van 2 dezelfde producten en staat los van de tegemoetkoming die jullie voorgesteld hebben in jullie voorstel van oplossing. Ik ga er van uit dat de beloofde storting van 23€ nu nog volgt.Ik ga er nu tevens van uit dat na de vele telefoontjes de levering correct vrijdag 28/04 na 18u volgt (in tegenstelling tot initieel gepland vandaag waarvoor ik speciaal op het werk de nodige maatregelen heb moeten nemen om thuis te kunnen werken).Neem gerust telefonisch contact op.Met vriendelijke groeten,

Cool blue

Naar: B. M.

28/04/2017

Beste meneer Mouton,Bedankt voor jouw e-mail. Het spijt ons dat de terugbetaling nog niet aangekomen is. Ik ga onze dienst Administratie verzoeken om jouw terugbetaling te controleren en indien nog niet gebeurd is, verzoeken om de Eur23,00 zo snel mogelijk over te maken op jouw bankrekeningnummer. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor het geduld! Ik hoop je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek één van onze winkels.Met vriendelijke groet,Rick van CoolblueSpecialist Alles voor een glimlachCoolblue.beBoomsesteenweg 5602610 AntwerpenE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On Fri, Apr 28, 2017 at 02:01 pm, Administratie Coolblue NV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform