Hallo Jolien, Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken en frustraties die je hebt ervaren met betrekking tot je bestelling. Het spijt me dat je moeite hebt gehad om contact met ons op te nemen en de benodigde informatie te verkrijgen. Ik wil je laten weten dat een van onze collega's gisteren een annuleringsverzoek heeft ingediend voor je bestelling. Dit verzoek is al verwerkt, en je kunt verwachten dat het betaald bedrag binnen 7-14 werkdagen zal worden teruggestort op het rekeningnummer waarmee de oorspronkelijke betaling is gedaan. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Als je verdere vragen hebt of verdere assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de chatbox op de website. We staan klaar om je te helpen. Heb nog een fijne dag verder! Groetjes, Kisoor_ ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Ma, 22 Jan om 12:06 PM , Klachtenbox schreef: