Terug

Besteld eind september en nog steeds geen bed

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: EMMA Matelas

22/01/2024

BesteEind september bestelde ik een volledige boxspring van het grootste formaat. Ik bestelde ook alles van accessoires inclusief topper, dekens, beddegoed, kussens, enz. Het totaal van mijn factuur was een dikke €4400. Ik zou mijn bed uiterst ontvangen op 18 december. Ik heb wel reeds accessoires ontvangen maar het bed met matrassen nog niet. Ik heb hier geen melding of reden voor gekregen. Mijn bestelstatus staat nog steeds op betaling ontvangen, zelfs nog niet op verwerken. Ik probeer al maanden contact op te nemen maar krijg geen reactie. Telkens als ik bel krijg ik een bandje en wordt de lijn automatisch gesloten. De telefoon gaat niet eens over. Via de site kan ik enkel via een chatbox vragen stellen, met een automatisch antwoordsysteem. Ik heb reeds 4 keer gemaild voor een adreswijziging eer ik daarvoor antwoord of bevestiging kreeg. Ik kan nu op geen enkele manier iemand spreken van Emma en niemand neemt contact op.

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: J. V.

26/01/2024

Hallo Jolien, Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken en frustraties die je hebt ervaren met betrekking tot je bestelling. Het spijt me dat je moeite hebt gehad om contact met ons op te nemen en de benodigde informatie te verkrijgen. Ik wil je laten weten dat een van onze collega's gisteren een annuleringsverzoek heeft ingediend voor je bestelling. Dit verzoek is al verwerkt, en je kunt verwachten dat het betaald bedrag binnen 7-14 werkdagen zal worden teruggestort op het rekeningnummer waarmee de oorspronkelijke betaling is gedaan. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Als je verdere vragen hebt of verdere assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de chatbox op de website. We staan klaar om je te helpen. Heb nog een fijne dag verder! Groetjes, Kisoor_   ?  s:www.emma-sleep.nl  â˜Ž  +31-208087300  ?  service@emma-sleep.nl   Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Ma, 22 Jan om 12:06 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform