Terug

Besteld artikel wordt niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. J.

Naar: ZALANDO

02/05/2022

Beste, ik bestelde op 1 April bij Zalando Lounge een aantal handtassen van Christian Laurier en betaalde via Paypal. Op 29 April blijkt een deel mijn bestelling door de leverancier geannuleerd zonder melding naar mij toe en op 30 April krijg ik plots een melding van Paypal dat ik mijn geld terug ontvangen heb. Ik verwacht echter het artikel dat aan mij verkocht werd, gewoon te ontvangen en niet zomaar terugbetaald te krijgen. Daarom belde ik op 30 April naar de klantendienst, zonder gehoor wegens sluiting tijdens weekend. Op maandag 2 Mei belde ik opnieuw en kreeg ik te horen dat hier niets aan te doen valt, omdat de leverancier gemeld heeft het artikel niet meer op voorraad te hebben.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform