Terug

Bestel je favoriete toestel met exclusieve korting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Telenet

15/12/2023

Er is een feestpromo bij Telenet en dit leek ons interessant. Een nieuwe nummer toevoegen op je abonnement en je kon een toestel in de actie aankopen (wij hadden interesse in de TV voor 99 euro). Navraag gedaan bij de winkel, deze vermelde ons, dat we hier recht op hadden en dat we hier dan een mail van gingen ontvangen met een code om deze te bestellen. Mail paar dagen later aangekregen, maar konden product niet bestellen door foutmelding. Naar de winkel gegaan, zij konden deze ook niet bestellen en moest contact opnemen met Telenet zelf. Nu mogen we de feestpromo niet bestellen, omdat we pas klant zijn en ik bij mij klant te maken 6 maanden 25 euro korting krijg op mijn aanrekening. Dit heeft helemaal niets met de feestpromo te maken en staat ook niet in de voorwaarden van Telenet. Wij voldoen aan alles wat de voorwaarden voorschrijft. Graag zouden we toch de tv willen bestellen aan 99 euro.

Berichten (2)

Telenet

Naar: S. D.

18/12/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=Y78YkS4Xrq4w%2BF8Q3wcx7U4j3Cvp1ipmRm0Gq6pXv38jOGb8PWbh8_Mxf1A0uAA85dt8p6V3JqOKLBnefSlElT0TePqYYD

S. D.

Naar: Telenet

19/12/2023

Beste, Ik krijg nog steeds deze foutmelding.Dus ik kan het nog altijd niet bestellen.Kunnen jullie dit nakijken?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform