Beste, Ik kocht een citybike bij Belgocycle. Nieuwprijs 1199€ Deze werd geleverd juni 2020.Na ongeveer een jaar begonnen de problemen, fiets werd meerdere malen herstelt onder garantie. Maar het probleem bleef aanslepen. Steeds na enkele ritjes viel de ondersteuning uit tijdens het fietsen, foutcode E03.Vele malen gebeld met de vraag om de fiets eindelijk eens goed te herstellen! Nu was de fiets net 1 maand uit garantie en ja hoor weer viel de ondersteuning uit! Ik kreeg een factuur van 133€ , deze betaald en na 2 ritjes valt de ondersteuning weer uit! Ik contacteer weer bizbike met de melding dat ik deze maal een klacht wil indienen. Ik ontvang een mail dat de fiets weer zal worden ophaalt, maar ik bel terug met de melding dat ik niet meer wil betalen. De dame aan de telefoon zegt, nee hoor er is een klacht ingediend en de fiets was nog maar net herstelt dus worden er geen kosten aangerekend! Nu krijg ik een bestek van 409€? Voor een nieuwe batterij? Als dit het probleem is, waarom heb ik dan geen nieuwe batterij gekregen toen de fiets nog onder garantie was? Meerdere malen was volgens hen de controllers het probleem maar werden er nooit nieuwe geplaatst!!! 1199€ voor een fiets dat ik amper een jaar heb kunnen gebruiken!!! Vind ik veel geld. Ook moest ik telkens mijn uren aanpassen voor het ophalen of leveren van de fiets. (Ik werk in de zorg in verschillende shiften)Doordat de fiets telkens in herstelling was moest ik de auto nemen, waardoor ik ook mijn fietsvergoeding misliep.Deze hele situatie heeft enkel nog maar stress veroorzaakt en vele verlof uren dat ik moest nemen voor hun afspraken ophalen of leveren fiets.MvgLesley Deconynck