Beste, Na 2 jaar klant te zijn bij Proximus , elke maand factuur netjes op tijd betaald .Kreeg ik dinsdag nacht een sms van Proximus dat mijn abonnement naar prepaid(herlaadkaart) tarief werd over geschakeld wegens achterstallige betaling .Ik genoot voor dat sms'je van een business xl abonnement . De volgende morgend bel ik naar het gratis nummer van Proximus klantendienst om mij wat uitleg te geven en de reden waarom ze zomaar zonder enige factuur herinnering of verwittiging mijn abonnement blokkeren . Het antwoord daarop was dat ik fraude gepleegd heb in de periode van 2014 op mijn naam met een bedrag van 239,38€ op het adres square Marie-Louise 17 te Brussel en dat ik het openstaande bedrag moet betalen . Naar mijn weten ben ik effectief op 1 januari 2015 klant geworden bij Proximus , en daar heb ik bewijzen van ! Maar daar had Proximus geen oren naar . ik moest dus met mijn identiteitskaart naar een Proximus shop gaan om mij te identificeren . Dat heb ik ook gedaan , maar hier konden ze mij niet meer vertellen . We hebben dan samen met de verkoopster van de winkel in Ninove een mail gestuurd naar de dienst fraude van Proximus . Na meermaals te hebben gebeld naar de klantendienst werd ik verschillende keren door verschillende verkopers aan de telefoon onbeleefd en onrespectvol behandeld ! Zoals , u staat gesignaleerd voor fraude dit zal moeten verlopen via de rechtbank .U staat gesignaleerd voor fraude en zal dus ook geen nieuwe abonnement meer kunnen krijgen bij een andere provider omdat u op de zwarte lijst staat enz... ! Ik als klant die 100% zeker weet recht in mijn schoenen te staan. geef dus ook niet op en opnieuw bel ik de klantendienst . Deze keer word ik wel gehoord door een zekere yana , deze merkt onmiddellijk op dat Het een hele grote fout is. Zij kon niet veel doen enkel doorgeven van het probleem . De naam was inderdaad hetzelfde als die van mij maar noch het klantennummer het adres de geboortedatum kwamen overeen . Hieruit blijkt dus dat ik onterecht beschuldigd werd van fraude . Verder is er totaal noch geen oplossing gekomen noch verontschuldigingen . Nog steeds wacht ik op een reactie van de financiële dienst van Proximus ...Ik ben vanaf 1 januari 2015 klant bij Proximus de achterstallige facturen dateren van 2014 toen ik nog klant was bij Telenet ,en nooit heb ik hiervan iets geweten , na al die tijd zien ze dat nu pas! Ik kan momenteel niks doen ! Ik heb mobiel internet nodig voor mijn werk ik moet kunnen bellen ik ben altijd de baan op . Ik zit met een baby'tje van 2,5 maand thuis wat als er iets gebeurt !?? Ik kan niemand bereiken !!!Als trouwe klant vind ik dit zeer jammer en ben ik zeer teleurgesteld in de klantvriendelijkheid van Proximus en zal hier dusOok mijn verdere conclusies uit trekken . Mvg raffaele