Geachte mevrouw/heer,
Op 28/08/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 217 (inclusief invorderingskosten).
Dat moet echter een vergissing zijn: want ik heb de item teruggestuurd op 30/07/2024 naar jullie partner (Gio' Your Identity)
Volgens Bpost was deze artikel geleverd op 30/08/2024.
Jullie (Zalando) heb bevestigd dat dit aangekomen is op de warehouse, maar dat er niets binnen zat.
Ik heb die artikel teruggestuurd, en dus beschuldig jullie mij van diefstal!
Ik heb alles juist gedaan van mijn kant en wat in mijn controle is geweest, maar wat er nadien gebeurd is (is aan jullie)
Ik ben een klant van Zalando voor jaren al en dit is definitieve mijn laaste bestelling!
Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken.
In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 217, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten.
Met vriendelijke groet,