Terug

BESCHULDIGD OVER BETALING

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: My Collections bv

20/11/2023

Ik ontving een bericht dat jullie naar mijn klantennummer vragen, ik heb geen klantennummer, ik ken jullie diensten niet.

Berichten (7)

My Collections bv

Naar: J. M.

20/11/2023

Geachte mevrouw, mijnheerDe mail waar u naar verwijst, is niet van ons. Wij blijven ter beschikking in de toekomst.Met vriendelijke groet,Bien à vous,My CollectionsKlantenserviceService ClientèleMy CollectionsGroeneweg 179320 ErembodegemT: 02 899 20 66E: service@mycollections.comIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com

J. M.

Naar: My Collections bv

20/11/2023

Van wie is het dan, want het zegt dat ik my Collection schuldig ben.

My Collections bv

Naar: J. M.

20/11/2023

Geachte mevrouw, mijnheerWij zijn My Collections, niet 'Mijncollecties'.Dit betreft ons niet. Wij blijven ter beschikking in de toekomst.Met vriendelijke groet,Bien à vous,My CollectionsKlantenserviceService ClientèleMy CollectionsGroeneweg 179320 ErembodegemT: 02 899 20 66E: service@mycollections.comIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com

J. M.

Naar: My Collections bv

20/11/2023

Ik heb online gekeken en dat is hetzelfde rommel, corrigeren jullie dit misverstand want morgen stap ik naar mijn advocaat. Maken jullie dit in orde, waarom zoeken jullie niet naar iets beter te doen dan mensen uit te buiten. Doe jullie iets beter met jullie Leven dan om mensen te beschadigen. Ik werk hard voor elke euro dat ik moet betalen

J. M.

Naar: My Collections bv

20/11/2023

Mensen oplichten lijdt tot zware gevolgen dus let daarop en trekken jullie dit gelijk recht

J. M.

Naar: My Collections bv

20/11/2023

En bovendien is my collections ( in het engels) en mijn collecties( in het Nederlands) HETZELFDE. Ik heb die online bekeken en ik ga dit nog een keer zeggen, trekken jullie je zaken recht en onmiddelijk ook

My Collections bv

Naar: J. M.

21/11/2023

Geachte,Wij verwijzen naar uw onderstaande mail - code CPTBE01921282-03. Mail in bijgevoegde documenten werd niet door onze klantendienst verstuurd.Wij bevestigen JACAIRA MENIG geen klant is bij My Collections.Helaas moeten wij vaststellen dat de mail in bijgevoegde documenten van frauduleuze aard is en verzoeken wij om in geen geval gevolg te geven aan betaalverzoeken noch betaalherinneringen.Wij hopen dat het probleem van mevrouw Jacaira Menig opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden.Met vriendelijke groet,Bien à vous,My CollectionsKlantenserviceService ClientèleMy CollectionsGroeneweg 179320 ErembodegemT: 02 899 20 66E: service@mycollections.comIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform