Terug

Beschimmeld hoofdingrediënt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: Hello Fresh

23/03/2023

Beste,Ik bestelde een box bij hello fresh met als 1 van de maaltijden 'Naanpizza met yazzara, rundergehakt en spinazie'. Toen ik wou beginnen koken en de verpakking van het naanbroon opende, bleek deze beschimmeld te zijn (blauwe vlekken).Vervolgens nam ik contact op met de helpdesk om dit te melden en een refund van de maaltijd te vragen. Eerst probeerde men mij korting te geven op mijn volgende bestelling. Hier ging ik echter niet op in aangezien ik niet weet of ik nog zou willen bestellen bij HelloFresh door mijn slechte ervaring. Vervolgens stelde men voor om maar een deel van het bedrag van de te vergoeden. Men wou echter enkel het beschimmelde ingrediënt zelf (€2) vergoeden, terwijl ik door het beschimmelde hoofdingrediënt (het naandbrood) niks meer had aan de rest van de maaltijd (€14). Ik zou dus graag de volledige maaltijd vergoed hebben gezien het essentiële karakter van het ingrediënt en we daardoor de rest van de maaltijd ook niet hebben kunnen nuttigen.Alvast bedankt!

Berichten (5)

Hello Fresh

Naar: C. S.

28/03/2023

Hello Cedrique,  Wat ontzettend vervelend om te horen dat het naanbrood beschimmeld was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses!  We kiezen er in dit geval inderdaad voor om de kosten van het ingredient  te compenseren. Deze kan je zo vervangen, om toch de rest van het gerecht te kunnen bereiden.  Mocht je nog verdere vragen hebben, kan je het best een berichtje sturen via hellofresh.nl/contact-page.  Groet,Amber van HelloFreshOn Thu, Mar 23, 2023 at 8:04'¯PM klachtenbox@test-aankoop.be

C. S.

Naar: Hello Fresh

28/03/2023

Goedemiddag Amber,Op gebied van customer service, vind ik dit toch zeer betreurenswaardig. Ik heb helaas niet gekozen voor een beschimmeld ingrediënt maar ik word wel geacht zelf een alternatief te gaan zoeken in de winkel. Ik heb hier helaas geen tijd voor, wat ook meteen de reden is waarvoor ik in de eerste plaats al een bestelling plaatste bij Hello Fresh. Ik kan er gerust mee leven als de volledige maaltijd kostenloos opnieuw bij mij thuis geleverd wordt, anders zou ik toch nog steeds graag mijn maaltijd vergoed zien. Een korting op een volgende box is ook nog steeds geen optie aangezien er geen bestelling meer zal volgen.Mvg,Cédérique

C. S.

Naar: Hello Fresh

04/04/2023

Goedemiddag,Bij gebrek aan feedback op mijn vorig bericht, probeer ik nogmaals.Op gebied van customer service, vind ik dit toch zeer betreurenswaardig. Ik heb helaas niet gekozen voor een beschimmeld ingrediënt maar ik word wel geacht zelf een alternatief te gaan zoeken in de winkel. Ik heb hier helaas geen tijd voor, wat ook meteen de reden is waarvoor ik in de eerste plaats al een bestelling plaatste bij Hello Fresh. Ik kan er gerust mee leven als de volledige maaltijd kostenloos opnieuw bij mij thuis geleverd wordt, anders zou ik toch nog steeds graag mijn maaltijd vergoed zien. Een korting op een volgende box is ook nog steeds geen optie aangezien er geen bestelling meer zal volgen.Mvg,Cédérique

Hello Fresh

Naar: C. S.

04/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

C. S.

Naar: Hello Fresh

11/04/2023

Goedemiddag Amber,Ik heb zojuist voor de 4e keer contact op proberen nemen met jullie contact page (via je link) maar maar na 5x in een loop van vragen terecht gekomen, kreeg ik weer maar eens de melding dat ik telefonisch contact op moest nemen met jullie customer service. Hier heb ik contact gehad met ene 'Gurkan' en hieruit is weer geen oplossing gekomen.Dit gaat natuurlijk van kwaad naar erger. Graag een e-mail adres weer ik rechtstreeks contact mee op kan nemen. Ik wil niet WEER met een callcenter in contact komen dat 0,0 kan doen voor mij.Bedankt.Cédérique


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform