Beste,Via Bongo.be bestelde ik een dure bon van bijna €300,- om met mijn vader en kinderen naar hotel Ostend te gaan. Dit is een unieke bon, waarbij je enkel bij dit hotel terecht kunt. Na de registratie van de bon wilde ik uiteraard reserveren. Dit lukt echter al 5 dagen niet, omdat de beschikbaarheid niet vrij wordt gegeven. Bongo is niet telefonisch bereikbaar, maar heb wel via e-mail heb op de hoogte gesteld. Tot dusver geen enkele reactie alsook geen oplossing. Na contact met het hotel werd er gezegd dat Bongo inderdaad met een technisch probleem kampt, er werd in het verleden overboekt. Het hotel gaf aan dat dit al even bezig was en of ik als klant druk wilde uitoefenen, want naar hen werd niet geluisterd. Maar mijn e-mail heeft tot nu toe ook niet veel opgeleverd...Spijtig, want ik wil mijn vader voor zijn 75e verjaardag verrassen met een leuke trip, waar hij naar kan uitkijken.Misschien kunt u hierin ondersteunen?Vriendelijke groeten,Marleen Elie0488 065 025