Terug

Beschadiging laattijdig melden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

K. V.

Naar: bol.com

11/05/2025

Beste , ik vraag advies naar aanleiding van een TV die niet naar behoren werkte na een aankoop in Dec 2024. er werd een procedure opgestart om het toestel te laten repareren bij Bol.Com. Via reparatie nummer BC66860225 werd het toestel teruggestuurd via Bpost. Op 10 April 2025 werd via mail bevestigd dat het artikel was toegekomen. Er is nooit melding gemaakt van een beschadiging tijdens het transport. Toen de voorziene hersteltermijn van 15 werkdagen bijna was verstreken kreeg ik de melding dat het artikel niet hersteld zou worden en ook niet onder de fabrieksgarantie valt. ik heb dan een mail verstuurd naar de klantenservice van Bol.Com om meer uitleg. in de tweede mail die ik ontving was er plotseling sprake van een beschadigd scherm dat niet onder de fabrieksgarantie hersteld wordt. Ik heb begrepen dat Bpost een termijn hanteert van 7 dagen om een melding te maken bij dergelijke probleem. Door het niet tijdig melden door Bol.Com kan ik hier dus geen aanspraak op maken als het al zou zijn gebeurt tijdens het transport. Intern is er bij de ontvangers nog een verplaatsing geweest tussen het service centrum en de hersteldienst. Er was een Fabrieksgarantie van 2 jaar voor het probleem van slechte werking. Deze zie ik nu volledig in het water vallen. In bijlage al het mailverkeer vanaf dag 1 en alle foto's die mij werden overgemaakt door Bol.Com.

Berichten (3)

bol.com

Naar: K. V.

12/05/2025

Goedemiddag, Met het reparatienummer kunnen we helaas geen bestellingen opzoeken. Graag een bestel-/klantnummer opvragen bij de klant. Met vriendelijke groet, Bol. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 12 mei 2025 00:16 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Beschadiging laattijdig melden ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

K. V.

Naar: bol.com

12/05/2025

Goede avond, mijn klantnummer is 3006522898 en het bestelnummer van het toestel was A0001C6E48

bol.com

Naar: K. V.

13/05/2025

Goedemorgen, We hebben bij de klant aangeboden om de televisie te vernietigen en dan ontvangt de klant het aankoopbedrag terug. Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 12 mei 2025 21:15 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van KURT V ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform