Terug

Beschadiging goed tijdens transport voor reparatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. J.

Naar: bol.com

06/10/2023

Beste op 5 september 2021 hebben wij een microgolfoven aangekocht bij bol.com. 2 jaar garantie. Nu functioneerde het toetsenbord niet meer. We kregen hem via de toetsen niet meer in gang. We doen een garantiemelding, en Bol.com ging zorgen dat een transporteur van hun keuze het goed kwam halen. Wij moesten enkel voor de verpakking zorgen.Wij hadden een doos die groot genoeg was, deden de machine erin smaen met voldoende isimo en isimochips.TVoor tijdens of na het transport is het goed gevallen. Eer zat plots een deuk in ons toestel.Bij ontvangst op de reparatiedienst, hebben ze foto's gemaakt zonder isimo erin en nu beweren ze dat wij het slecht hebben verpakt, en er geen garantie meer geldig is. Wij hebben op 2/9/23 de meldinging gemaakt van het tekort.We krijgen geen tegemoedkoming niks. Wij zijn schuldig en verantwoordelijk voor het transport.Ik ben van mening dat wij er alles aan gedaan hebben om het zorgvuldig in te pakken en zijn niet geneigd het goed terug te nemen of er iets voor te betalen. Wij willen een terugbetaling.

Berichten (1)

bol.com

Naar: E. J.

10/10/2023

Goedenavond Eric,Bedankt voor je bericht. We hebben de klacht in behandeling genomen en hebben besloten dat we bij het eerder gegeven antwoord blijven. Doordat de magnetron onvoldoende beschermd is ingepakt, is er transportschade ontstaan. Hierdoor zijn er kosten in rekening gebracht om de magnetron volledig te kunnen repareren.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform