Beste op 5 september 2021 hebben wij een microgolfoven aangekocht bij bol.com. 2 jaar garantie. Nu functioneerde het toetsenbord niet meer. We kregen hem via de toetsen niet meer in gang. We doen een garantiemelding, en Bol.com ging zorgen dat een transporteur van hun keuze het goed kwam halen. Wij moesten enkel voor de verpakking zorgen.Wij hadden een doos die groot genoeg was, deden de machine erin smaen met voldoende isimo en isimochips.TVoor tijdens of na het transport is het goed gevallen. Eer zat plots een deuk in ons toestel.Bij ontvangst op de reparatiedienst, hebben ze foto's gemaakt zonder isimo erin en nu beweren ze dat wij het slecht hebben verpakt, en er geen garantie meer geldig is. Wij hebben op 2/9/23 de meldinging gemaakt van het tekort.We krijgen geen tegemoedkoming niks. Wij zijn schuldig en verantwoordelijk voor het transport.Ik ben van mening dat wij er alles aan gedaan hebben om het zorgvuldig in te pakken en zijn niet geneigd het goed terug te nemen of er iets voor te betalen. Wij willen een terugbetaling.