Terug

Beschadiging gevel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Proximus

26/09/2024

Geachte Op 07.05.2024 werden, samen met 2 medewerkers van de firma Proximus en een delegatie van mede-eigenaars van residentie Tesch, ter plaatse concrete afspraken gemaakt betreffende de aanleg van fiber op de gevel van ons gebouw. Conform voornoemde afspraken werden de dossiers: 24I3652 - 7073582, 3950199 - 6232915 en 3968165 - 6227725 op 13.05.2024 goedgekeurd. Binnen de maand werden de werkzaamheden aan ons gebouw gestart, doch van de gemaakte afspraken bleef niets meer overeind. Herhaaldelijk kwam een onderaannemer van de firma Proximus bijkomende werken uitvoeren aan de niet privatieve aansluitingen. Recent werd er op een twintigtal centimeter van een reeds aangelegde kabelgoot een bijkomende kabelgoot voorzien. De maat was nu echt vol en aan de firma Proximus werd door de syndicus het verbod opgelegd om nog werken uit te voeren aan onze gevel. Aan de syndicus werd medegedeeld dat er telefonisch contact met hem zou worden opgenomen omtrent het voorgaande. Heden, 26.09.2024, stelt de syndicus echter vast dat er zonder enig contact en zonder toestemming opnieuw werken aan onze gevel werden uitgevoerd. De recent gemonteerde kabelgoot werd verwijderd! Met verstomming geslagen, vroeg de syndicus aan de medewerkers van de firma in onderaanneming waarom de nieuw geplaatste kabelgoot werd verwijderd. Er werd aan de syndicus uitgelegd dat de naastliggende kabelgoot toch voldoende bleek te zijn... Vorig jaar, medio augustus 2024, heeft de gevel van ons gebouw een volledige renovatie ondergaan ten bedrage van +/- 16.000 euro. Het niet nakomen van de afspraken op 07.05.2024 en o.a. het verwijderen van de recent geplaatste kabelgoot, waarbij enkel lege boorgaten achterblijven, heeft onze gevel dusdanig ontsierd dat de mede-eigenaars van residentie Tesch spijt hebben dat ze hun toestemming hebben gegeven aan de firma Proximus om ons gebouw te voorzien van fiber, zeker met de totaalrenovatie van 2024 in het achterhoofd. Gelet op het voorgaande wordt aan de firma Proximus nogmaals gevraagd om ons gebouw niet verder aan flarden te boren en de ontstane schade op een deugdelijke manier te herstellen. Met vriendelijke groeten

Berichten (5)

Proximus

Naar: P. D.

01/10/2024

Geachte, Wij hebben spijtig genoeg de vraag van de klant niet kunnen behandelen wegens ontbrekende gegevens. Kan de klant ons een adres geven waarover het gaat, en een contactnr. waar we de klant op kunnen bereiken. Met de gegeven referenties hebben wij niets kunnen opzoeken. Met vriendelijke groeten Het Proximus-team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-09-26-15.45.21.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921012207684]

P. D.

Naar: Proximus

02/10/2024

Geachte Het is toch hallucinant dat met de opgave van mijn naam, de naam van onze residentie en uw eigen dossiernummers niets kan worden teruggevonden. In uw bericht haalt u dan ook nog eens aan dat ik gebrekkige informatie zou hebben verstrekt, reden waarom jullie niets konden terugvinden omtrent de zich stellende problemen. Bij Proximus is blijkbaar alles de schuld van de klant! Op dit openbare forum ga ik geen private gegevens verstrekken. Ik heb het met de loze beloftes en de leugens van Proximus echt gehad! Met vriendelijke groeten

Proximus

Naar: P. D.

04/10/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer, Wegens ontbrekende contactgegevens kunnen wij de klant spijtig genoeg niet verderhelpen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-10-02-18.15.49.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921012314014]

P. D.

Naar: Proximus

04/10/2024

Geachte robot Het bedrijf Proximus is blijkbaar zo arrogant geworden dat zelfs een klacht via Testaankoop wordt beantwoord door een machine. Proficiat Proximus! Nu ook beste van de test voor wat betreft klantonvriendelijkheid. Tot nooit meer...

Proximus

Naar: P. D.

07/10/2024

Beste, Onder de opgegeven naam, referentienummer of klachtnummer kunnen wij geen informatie terugvinden. Gelieve ons de volledige informatie te bezorgen (klantnummer , adres waarover het gaat, uw contactnummer) zodat we telefonisch met u kunnen contact opnemen. Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-10-04-15.00.36.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921012385050]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform