Terug

Beschadiging en weigering tot terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: Ygo interieur

24/02/2025

Beste Onlangs kocht onze dochter een toonzaal TV-meubel bij Ygo. Er waren geen krassen op, anders had zij deze nooit gekocht. (foto winkel) In de loop van de week krijgt ze hierover een telefoon; tijdens het transport van Ygo zijn er krassen op de kast gekomen. (foto beschadigd) Ze mocht in het magazijn gaan kijken en daar beslissen of ze de kast zou meenemen of niet. Telefonisch werd er mede gedeeld dat ze haar geld zou teruggestort krijgen als ze de kast door de beschadigingen niet zou nemen. Daar de krassen heel diep en lelijk zijn, beluit ze met spijt de kast niet te nemen en aldus gaan we terug naar de winkel voor het beloofde terugstorten van het bedrag (€329,-) Aan het onthaal krijgt ze echter te horen dat ze een waardebon krijgt die na een jaar vervalt. We gaan er van uit dat er een vergissing is in het spel: zij heeft een onbeschadigd meubel bij Ygo gekocht. Door fout bij transport door Ygo wordt dit meubel onbruikbaar. Door een fout bij Ygo kon de koop niet doorgaan dus menen we dat een terugbetaling van het totale bedrag meer dan billijk is. Op een eerder verzoek van Ygo voor terugbetaling reageerden zij negatief. Alvast bedankt voor uw begrip Simons Els


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform