Terug

Beschadiging eigendom

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. I.

Naar: DPD Belgium

29/12/2023

Beste, Op donderdag 19/10/2023 omstreeks 15.10u is jullie chauffeur mijn voortuin met pas gezaaid gras helemaal opgereden. Hij heeft mooi achterwaarts geparkeerd, bijna tot helemaal tegen mijn voorgevel/voordeur.Dit terwijl er een prachtige oprit met kiezels aan de andere kant mijn woning duidelijk zichtbaar is, waar ook mijn auto stond. Er was nog voldoende plaats om zich achter mij te parkeren maar uiteraard was dit te ver van de voordeur. In bijlage stuur ik u de foto's van wat mijn camera heeft opgenomen. De foto waar uw chauffeur op te zien is, komt van de voordeur camera. De overzichtsfoto heb ik erbij gestoken zodat u duidelijk kan zien waar uw chauffeur zich geparkeerd heeft (rode x) en hoeveel plaats er wel niet was op de oprit. Toen ik hem er over aansprak, zei hij helemaal niets. Hij keek mij aan als een koe die naar een trein kijkt. Ofwel verstond hij mij niet ofwel kon het hem helemaal niet schelen. Ik denk zelfs beide! Aangezien ik pas gras op dat stuk grond heb gezaaid, is het niet opportuun dat er een camionette op gaat rijden. Dit is nooit het geval in iemands voortuin trouwens! Ik hoor graag snel van jullie, hoe dit vergoed zal worden! P.S.: Ik ben ondertussen al 5 keer doorgestuurd geweest door DPD, van het kastje naar de muur. Als iemand een klacht heeft, dan zorgen jullie ervoor dat dit intern doorgestuurd wordt naar de juiste afdeling/personen ipv tegen mij te zeggen dat ik 10 mails moet sturen van her naar der. Dit ontmoedigt mij zeker niet om mijn mails/klacht te blijven sturen, het maakt mij enkel en alleen nog bozer!Dit is absoluut geen service!Deze klacht heb ik bij DPD zelf al sinds 20/10/2023 gemeld en ik krijg telkens te horen dat het onderzoek nog loopt.Op een gegeven moment werd ik gebeld door een of andere manager dat de desbetreffende chauffeur langs zal komen om samen tot een oplossing te komen. We zijn intussn ook weer meer dan een maand verder.Ik weet niet goed hoe lang ik nog moet wachten want het is al meer dan 2 maanden geleden zonder resultaat dus ik hoop via deze weg toch iets te horen van dpd.

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: A. I.

03/01/2024

Beste Andra, en Team Testaankoop,Bedankt om DPD te contacteren.Heel frustrerend dat deze case nog lopende is. Ik had net uw case opgezocht waar u eerder contact had gehad met collega's van me. Intern waren ze er ook mee bezig maar het is nog steeds niet opgelost las ik.Ik zal direct een stevige bericht sturen naar onze depot om de chauffeur in kwestie langs te sturen zodat dit snel opgelost kan worden. Excuses dat er wat tijd overheen is gegaan.Hopelijk heb ik u voor nu voldoende geïnformeerdNog een fijne dag toegewenst.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,AbdelhakimDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform