Terug

Beschadiging bij verzenden van twee pakketten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: bpost

20/09/2024

Op 14/09/24 lever ik twee pakketten af in de automaat te Aalter. Pakkettennummer 323245067717771009 en 323245067717761006 Mijn verbazing was groot dat beide pakketten beschadigd waren geraakt met verlies van inhoud. Eén pakket zou ik begrijpen, maar twee... Mijn verbazing was nog groter toen ik contact opnam met de klantendienst van Bpost. Ik kreeg daar de weinig empatische boodschap "Echter heeft u gekozen voor een standaard zending zonder een verzekering op de inhoud hierdoor kunnen we enkel de portkosten vergoeden". Je betaalt om te mogen verzenden, maar voor extra service betaal je dus meer. Mooi staaltje ontlopen van verantwoordelijkheid, toen ik reageerde op de mail kreeg ik een mail dat mijn reactie gelezen noch behandeld wordt en dat ik opnieuw moet reageren via een klacht op hun website. Helaas is er geen ruimte tot schrijven in het klachtenformulier. Uiteraard kan ik ook telefonisch contact opnemen met de klantendienst, dit aan een betalend tarief om uiteindelijk hetzelfde antwoord te horen. Ik ben geen onmens en ga de lokale bediende ook niet gaan afblaffen in het postkantoor om de hoek. De klantendienst blijft mooi in hun ivorentoren. Verder diende ik al klacht in bij de ombudsdienst.

Berichten (1)

bpost

Naar: L. S.

23/09/2024

REF : 1-52931868306Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier inderdaad een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Daar het antwoord van de klantendienst dd 21/09/2024 in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij enkel bevestigen wat er aan u werd uitgelegd.In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 BrusselVan: klachten@test-aankoop.beVerzonden: 20/09/2024 16:45:05Aan: info_cse@bpost.beOnderwerp: Beschadiging bij verzenden van twee pakketten___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-Q4MPX12]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform