Terug

beschadiging bij levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: VANDEN BORRE

21/03/2023

Beste,Ik heb nogmaals telefonisch contact opgenomen met de consumentendienst maar zij verwijzen mij terug naar jullie om dit op te lossen daar het bij jullie in behandeling is.Wij zijn niet akkoord met uw voorstel aangezien we te goeder trouw hebben gehandeld. Het is kort door de bocht om te stellen dat wij de levering ter goedkeuring hebben afgetekend. De beschadiging was pas zichtbaar na het verwijderen van de beschermfolie toen de chauffeur reeds was vertrokken. Het betreft ook geen kleine deukje maar een deuk van circa 30cm.Het betreft een losstaande koelkast waardoor deze beschadiging volledig in het zicht komt.Wij hebben deze beschadiging onmiddellijk gemeld, telefonisch en online inclusief foto's.Als consument hebben wij recht op een nieuw toestel indien deze gebreken vertoont wat hier duidelijk van toepassing is.Zo'n duur toestel koop je niet elke dag, nu moeten we op die deuk jarenlang blijven kijken. Als jarenlange vaste klant bij VandenBorre hadden wij met jullie goede reputatie toch wel een betere service verwacht.Ik hoop nogmaals op uw begrip om tot een bevredigende oplossing te komen.Met vriendelijke groeten,Van den Bleeken - Smet

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: T. V.

21/03/2023

Beste,Wij blijven op onze positie. Een ander voorstel zal niet voorgelegd worden.Wegens dat het toestel aanvaard werd bij levering en dat er geen enkele schade vermeld werd in het bijzijn van onze leveringsdienst, zal een omruiling niet mogelijk zijn.Ik kan de vergoeding verhogen naar 120 euro maar dit is ook het laatste voorstel dat ik je kan doen.In afwachting van je antwoord, wens ik je een fijne dag toe.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

VANDEN BORRE

Naar: T. V.

27/03/2023

Beste,Wij blijven op onze positie. Een ander voorstel zal niet voorgelegd worden.Wegens dat het toestel aanvaard werd bij levering en dat er geen enkele schade vermeld werd in het bijzijn van onze leveringsdienst, zal een omruiling niet mogelijk zijn.Ik kan de vergoeding verhogen naar 120 euro maar dit is ook het laatste voorstel dat ik je kan doen.In afwachting van je antwoord, wens ik je een fijne dag toe.VanessaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform