Terug

Beschadiging bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. F.

Naar: bol.com

20/08/2020

beste, gisteren werd mijn bestelling geleverd door Post NL. De verpakking was erg beschadigd en het toestel vertoonde krassen. Op de verpakking kleefde een sticker van post NL waarbij werd bevestigd dat er schade was. Vermits ik gekozen had voor betaling achteraf heb ik via chat contact opgenomen met Bol.com en uitgelegd dat de levering als volgt is gegaan: het pakket werd in beschadigde toestand voor de deur geplaatst, vervolgens werd er aangebeld en toen ik zeer vlug de deur opende was de bezorger reeds vertrokken. Deze werkwijze duidt op: regel het maar zelf. Ik kon het pakket onmogelijk terug meegeven. Op de chat van Bol.com heb ik uitgelegd dat ik zeker de zaak niet zal oplossen en dat ik niet vrij ga nemen om naar de post te retourneren. Op de chat werd mij uitgelegd dat zij niets kunnen doen en dat ik de bestelling moet terugsturen. Gezien de doos is beschadigd zou ik kosten moeten doen om de doos te vervangen. Mij lijkt het dat de verantwoordelijkheid ligt bij Bol.com en zijn transporteur. Wat ik bol.com kwalijk neem is het feit dat er zelfs werd gedreigd in de chat met incasso gezien ik geopteerd heb voor betaling achteraf. Ofwel laat bol.com de bestelling terug ophalen door Post NL ofwel annuleren ze de factuur.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform