Terug

Beschadigde wasmachine

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: ELECTRO DEPOT

03/06/2021

Beste,Op 17/04/21 hebben we een wasmachine van het merk Samsung gekocht bij Electro depot in Oostende. Bij thuiskomst merken we een barst op aan de bovenkant van de machine. We bellen onmiddellijk naar de winkel en mochten direct omwisselen. Terug thuis met de andere machine zien we bij het openen dat er terug schade is aan een hoek. Een stuk afgebroken. We bellen terug en kunnen deze keer niet meer wisselen en ook geld terug kan niet. We zijn terug naar oostende gereden. Omdat het de tweede keer was konden we niet meer omruilen en het enige wat ze konden doen was de eerste beschadigde machine teruggeven. Ze insinueerden in de winkel na wat discussie dat we zelf de schade hadden aangebracht!! We zijn dus moeten naar huis terugkeren met een wasmachine van 700 euro die beschadigd was. We hebben bij thuiskomst een klacht geschreven waar we hetzelfde antwoord krijgen waarin staat dat wij hebben toegegeven aan de winkel dat de schade door ons is ontstaan door onze droogkast erop te plaatsen!! Dit terwijl wij zeiden dat het de bedoeling is om die erop te plaatsen maar dat we dit nu niet kunnen door de barst die erin zit. Nu krijgen we vandaag telefoon dat ze de schade hebben bekeken van die andere machine en dat wij nog zouden moeten opdraaien voor die kosten of ze gaan ons anders in gebreke stellen??? Wij hebben 700 euro betaald voor een beschadigde machine, hebben 3 keer moeten over en weer rijden en dan nog moeten opdraaien voor kosten aan een machine die we niet eens hebben?

Berichten (2)

ELECTRO DEPOT

Naar: A. B.

03/06/2021

Beste, Bedankt voor uw mail.Onze dienst contact klanten is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9u30 tot 18u, uitgezonderd feesagen (1/5 - 13/5 - 24/5).Vragen worden binnen de 24 werkuren behandeld en beantwoord.Andere vaak gestelde vragen:- Betalen met eco cheques:s:www.electrodepot.be/nl/eco-cheques.- We hebben niet te toestemming om Consumptie Cheques te aanvaarden.- Een defect toestel' zie:s:www.electrodepot.be/nl/savanne/- Onze leveringen:s:www.electrodepot.be/nl/levering-en-afhaling-in-de-winkel- Onze adressen en openingsuren:s:www.electrodepot.be/nl/onze-winkelsMet vriendelijke groeten,-- Electro Depot BelgiumCustomer Care Service

ELECTRO DEPOT

Naar: A. B.

11/06/2021

Beste,Wij sturen u e-mail door naar de verantwoordelijke van de Dienst Na Verkoop van de winkel.Steeds tot uw dienst,Met vriendelijke groeten,Kelly Customer Contact Electro Depot BelgiumOn do 03 jun 2021 20:39:19 CEST, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform