Terug

Beschadigde verpakking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. C.

Naar: Temu

19/01/2025

Pakket besteld bij Temu Pakket werd bezorgd met PostNL Pakket werd beschadigd bij sortering Pakket toegeplakt door PostNl alsook door een sticker voorzien mbt vermiste producten Pakket komt toe, met 3 vermiste producten Temu wil niet terugbetalen

Berichten (1)

Temu

Naar: M. C.

24/01/2025

Dear Sir or Madam, We refer to your email dated January 19, 2025 in respect of the case numbered @@REF_ID@1e5072ca119f9ac572@REF_ID@@. Thank you for bringing this matter to our attention. We regret to hear that the customer's experience with us is less than satisfactory. Upon receiving your email, we promptly conducted an internal investigation. Although our records indicate that the package was shipped from our warehouse with good conditions, as a gesture of goodwill, we have issued a refund for the 3 items in question. Kindly note that it normally takes 1-5 business days for the refund to reach the customer's original payment method. We hope this sufficiently addresses the customer's concerns. Please do not hesitate to reach out if you have any further questions. We have included a courtesy Dutch translation of this email. Should you find any discrepancies between the Dutch and English versions, please refer to the English version for our intended meaning. Sincerely, Temu Legal team Geachte heer of mevrouw, Wij verwijzen naar uw e-mail van 19 januari 2025 met betrekking tot de zaak met nummer @@REF_ID@1e5072ca119f9ac572@REF_ID@@. Bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht hebt gebracht. Het spijt ons te horen dat de ervaring van de klant met ons niet naar wens is. Na ontvangst van uw e-mail hebben we onmiddellijk een intern onderzoek uitgevoerd. Hoewel onze gegevens aangeven dat het pakket in goede staat vanuit ons magazijn is verzonden, hebben we als gebaar van goede wil een terugbetaling gedaan voor de 3 artikelen in kwestie. Houd er rekening mee dat het normaal gesproken 1-5 werkdagen duurt voordat de terugbetaling op de oorspronkelijke betaalmethode van de klant is bijgeschreven. Wij hopen dat dit voldoende tegemoetkomt aan de zorgen van de klant. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen hebt. We hebben een beleefde Nederlandse vertaling van deze e-mail bijgevoegd. Mocht u verschillen vinden tussen de Nederlandse en Engelse versie, raadpleeg dan de Engelse versie voor onze beoogde betekenis. Met vriendelijke groet, Temu Legal team The original message


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform