Terug

Beschadigde tegels dag op voorhand melden aan de klant

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. A.

Naar: Impermo

26/01/2022

Beste,Ik had tegels te kort voor mijn badkamer dus had een bijbestelling van tegels geplaatst, drie dozen voor af te halen op dinsdag 25 januari 2022. Diezelfde dag ging mijn tegelaar deze ook plaatsen. Maandag 24 januari 2022 om 18:28 krijg ik een mail van de klantendienst dat één doos beschadigd is toegekomen en er een extra bestelling is geplaatst voor donderdag.Ik begrijp niet dat een bedrijf zoals Impermo geen extra stock heeft, nog niet eens 1 doos extra niks! Ik had speciaal hiervoor dinsdag verlof genomen voor 2 dozen te gaan afhalen. Ze verwachten dat ik nu donderdag weer afkom om één doos af te halen.

Berichten (2)

Impermo

Naar: Y. A.

26/01/2022

Beste Klachtenbox,Bedankt om contact met ons op te nemen, je vraag werd goed ontvangen.We gaan er zo spoedig mogelijk mee aan de slag.Je kan eventuele aanvullende opmerkingen toevoegen door te reageren op deze mail.We zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9u tot 18u, op zaterdag van 9u tot 17u.Via de chat op onze website, Facebook Messenger en Whatsapp zijn we elke werkdag van 9u tot 21u bereikbaar, op zaterdag van 9u tot 17u.Met vriendelijke groetenTeam Klantendienst Impermo--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[8D4E7G-K9OO]

Impermo

Naar: Y. A.

27/01/2022

----------------------------------------------Tine, 27 jan. 2022 12:51 CETBesteHet is inderdaad zo dat onze toonzalen zelf geen stock hebben.Al onze artikelen worden opgeslagen in een centraal magazijn, vanwaar de verdeling gebeurt over alle afhaalpunten. De bestellingen worden dan op afroep overgebracht naar het afhaalpunt naar keuze van de klant.Aangezien het in de tegelsector belangrijk is om rekening te houden met het productiebad is het belangrijk om onze stock gecentraliseerd te hebben. Dit om te voorkomen dat we met restjes van verschillende productiebaden achterblijven maar ook zodat we onze klanten zo goed mogelijk kunnen verder helpen met het juiste productiebad bij een bijbestelling, breuk,...Wat betreft de breuk op je bijbestelling, we zijn ons bewust dat de artikelen die wij verkopen gevoelig zijn aan breuk, daarom dat we deze ook kosteloos vervangen via het afhaalpunt. In het mate van het mogelijke proberen we steeds de klanten proactief al op de hoogte te brengen van breuk, zodat de afhaling hiervan eventueel nog kan gecombineerd worden op een later tijdstip met de afhaling van het oorspronkelijk order. We doen steeds ons uiterste best om het vervangorder zo snel mogelijk in ons afhaalpunt te krijgen.Eén van de redenen dat we het via een afhaling in orde brengen en niet laten naleveren is omdat de kans op breuk hierdoor veel groter is. De goederen, in dit geval 1 doos, worden bij een levering per bestelling op een pallet vervoerd. Hierdoor is de kans op breuk veel groter. Bij een afhaling worden meerdere kleine bestellingen samen op een pallet vervoerd wat de kans op breuk aanzienlijk verminderd.Je bestelling ligt klaar voor je en blijft 2 weken beschikbaar in ons afhaalpunt. Je kan je aanmelden elke dinsdag, donderdag en zaterdag van 9u tot 17u15.We kunnen dan ook niet ingaan op deze aanvraag.Met vriendelijke groetenBien à vousKind regardsTineImpermo Klantendienst - Service Clientèletel: +3211681026----------------------------------------------Klachtenbox, 26 jan. 2022 14:43 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[8D4E7G-K9OO] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[8D4E7G-K9OO]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform