Terug

Beschadigde Lui Jo handtas

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Paris Londres

23/11/2015

Vorig jaar in november kreeg ik van mijn vriend een handtas van Lui Jo cadeau, aangekocht in de Paris Londres winkel in Mechelen. Al na zes weken was de handtas volledig kapot, de naden langs de binnenkant van de handtas scheurden volledig door. Ik heb toen een bericht gestuurd via de website, zij hebben mij aangeraden om de handtas binnen te doen. Drie weken later kreeg ik mijn handtas terug. Na een maand of twee was het echter weer volledig hetzelfde. Ik contacteerde opnieuw de communicatie verantwoordelijke (Christel Tanghe) maar kreeg nooit een reactie. Twee maanden geleden besloot ik contact op te nemen met de Paris Londres in Mechelen zelf. Ik ben toen met de handtas langs geweest en de verantwoordelijke van de winkel zei dat dit echt niet door de beugel kon (mijn handtas hing letterlijk uit elkaar) en dat ik zeker en vast ofwel een andere handtas kreeg dan deze of ik anders een waardebon kreeg ter waarde van de handtas. Ik werd dus vriendelijk ontvangen. Daarnaast zei de verantwoordelijke mij zelf dat deze handtas van slechte kwaliteit is maar ze dit natuurlijk niet luidop kan verkondigen omdat ze dan tegen haar eigen aanbod inspreekt. Na twee weken hoorde ik weer niets over mijn handtas (terwijl ze mij elke keer beloofden terug te bellen). Hierop heb ik meermaals telefonisch contact opgenomen. Allereerst met de winkel zelf, die mij opeens zeiden dat de handtas enkel hersteld kan worden en niet terugbetaald of vervangen door een andere. De toon was allesbehalve vriendelijk nog. Hierop besloot ik te bellen naar het hoofdbureau en daar werd ik wederom erg onvriendelijk aangesproken door Christel Tanghe die opeens beweerde dat ze nooit problemen hebben met handtassen van Lui Jo en het dus wel aan mij zal liggen (mijn vriendin Ineke Smeulders heeft hetzelfde model in het zwart bij hen gekocht en zij heeft hem ook al moeten binnendoen en heeft hem al twee keer moeten laten repareren door haar moeder. Zij wil gerust ook getuigen). Hierop werd mij meermaals beloofd mij terug te bellen dit gebeurde echter NOOIT. De klantenservice van Paris Londres is schandalig slecht. Uiteindelijk heb ik het even laten rusten en ging ik afwachten tot ik mijn handtas terugkreeg. Deze heb ik ondertussen ontvangen maar hier zijn nog scheuren in - bovendien heb ik mijn garantiebewijs niet teruggekregen ook al was de handtas nog een jaar geldig. Wanneer ik belde naar de winkel werd ik wéér onvriendelijk behandeld en zeiden ze me mij terug te bellen - ook nu wederom geen gehoor, een telefoontje heb ik nog steeds niet gehad. Tenslotte heb ik ook meermaals gevraagd de verantwoordelijke van Paris Londres zelf te spreken - dit was ook nooit een optie voor hun, wederom zeiden ze dat deze persoon contact met mij ging opnemen, wat nooit is gebeurt.

Berichten (6)

Paris Londres

Naar: A. C.

26/11/2015

Beste, Bedankt voor de melding van deze klacht. Eerst en vooral willen wij ons excuseren voor de onaangename ervaring die mevrouw Van der Borght ervaren heeft. Wij hebben verder haar klacht grondig onderzocht en doen ons uiterste best om dergelijke problemen in de toekomst te vermijden aangezien wij klantvriendelijkheid en klantenservice hoog in het vaandel dragen. We betreuren dan ook het voorval i.v.m. de Liu Jo handtas van mevrouw Van der Borght. Mevrouw Van der Borght mag ons de handtas retourneren, ofwel per post ofwel via afgifte in één van onze winkels, wat zij verkiest. Na ontvangst van deze handtas zullen wij het aankoopbedrag van Eur 140,00 aan haar terugstorten samen met de door haar eventueel gemaakte verzendkosten. Kunt u ons dan ook de bankgegevens (IBAN en BIC) van mevrouw Van der Borght doorgeven, zodat we een correcte terugstorting kunnen organiseren? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten,Ariane De Laere PARIS LONDRES NVZuidzandstraat 11 - 13 - 158000 Brugge tel: 050 47 00 57fax: 050 47 00 55

A. C.

Naar: Paris Londres

26/11/2015

Geachte Paris Londres,Ik zal de handtas zaterdag binnendoen in de winkel in Mechelen. Dien ik bij hun een bewijs van afgifte te vragen? U mag het geld storten op rekeningnummer BE 26 7340 1413 4929 - KRED BE BB.

Paris Londres

Naar: A. C.

26/11/2015

Beste, Ik zorg dat er een formulier in onze winkel in Mechelen ligt, dat u dan kan ontvangen. Met vriendelijke groeten,Ariane De Laere PARIS LONDRES NVZuidzandstraat 11 - 13 - 158000 Brugge T 0032/50 47 00 57F 0032/50 47 00 55

A. C.

Naar: Paris Londres

02/12/2015

Beste,Ik heb nog geen betaling ontvangen, mag ik er vanuit gaan dat deze onderweg is?Alvast bedankt,Julie

Paris Londres

Naar: A. C.

02/12/2015

Beste, Ik heb dit doorgegeven aan onze dienst boekhouding.Dus dit zal onderweg zijn. Met vriendelijke groeten,Ariane De Laere PARIS LONDRES NVZuidzandstraat 11 - 13 - 158000 Brugge T 0032/50 47 00 57F 0032/50 47 00 55

A. C.

Naar: Paris Londres

07/12/2015

Beste,Ik heb nog steeds geen geld ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform