Terug

Beschadigde levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

S. C.

Naar: Cool blue

16/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 9 juli kocht ik een inductieplaat etna KIF680DS in uw winkel en betaalde ik er 467 euro voor. Omdat ik de installatie van mijn keuken door onverwachte omstandigheden moest uitstellen, opende ik het product op 13/12. Daarvoor bewaarde ik het de hele tijd op een veilige plek. Bij opening vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, er is een hoek afgebroken en de glasplaat is volledig doorgebarsten. Op 16/12 contacteerde ik uw klantendienst om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat de eerste dertig dagen zijn verstreken. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat het niet anders kan dat het product al beschadigd werd geleverd. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Betalingsbewijs

Berichten (1)

Cool blue

Naar: S. C.

16/12/2024

Hoi Sam, bedankt voor je bericht. Allereerst begrijpen we natuurlijk dat het ontzettend jammer is, dat je kookplaat gebarsten is. 30 dagen Het klopt inderdaad dat je tot 30 dagen na datum van ontvangst van je product, een kosteloze retour met omruiling of terugbetaling kan aanvragen. Na 30 dagen kunnen we je product enkel eerst aanmelden onder de noemer reparatie, en is de analyse van de hersteldienst bepalend in de vervolgstappen. Reparatie Indien je alsnog bewijslast kan voorzien waaruit blijkt dat het product in dergelijke staat bij je is afgeleverd door Coolblue, zien we dit graag tegemoet. Dan kunnen we zeker de mogelijkheden bekijken. Voor ons is het helaas niet meer mogelijk om enkele maanden na aankoop nog te achterhalen wat er met je product is gebeurt. Dit zowel voor/-tijdens/-of na levering. Om deze redenen kunnen we je zonder concrete bewijslast dan ook niet voorzien van een andere oplossing of procedure. Moest je nog vragen of opmerkingen hebben, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Pascale van Coolblue Backoffice medewerker Alles voor een glimlach Heb je een vraag? Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepagina Het beste Assortiment binnen jouw handbereik On December 16, 2024 at 4:00 :PM GMT+1 klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 16 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform