Terug

Beschadigde levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: ZALANDO

11/06/2023

BesteOp 12/02/2023 plaatste ik deze bestelling bij Zalando. Deze bestelling heb ik echter niet mogen ontvangen. Ik heb hierover verschillende e-mails gestuurd met Zalando. Zij weigeren echter uit te zoeken waar deze zending is gebleven en nu zit het dossier bij de deurwaarder. Ik wil deze bestelling gerust betalen, maar het kan toch niet dat Zalando mij gelden aanrekent voor producten dewelke ik nooit heb mogen ontvangen?Ik hoop dat jullie bemiddeling tot een oplossing leidt. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform