Terug

Beschadigde levering door laat tijdige levering.

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: bpost

14/08/2025

Geachte Op 16 juli heb ik mandarijnstekken besteld ter waarde van €60. Deze zijn op 17 juli verzonden vanuit Albanië, op 23 juli in België aangekomen, maar pas op 13 augustus bij mij geleverd. Door deze onverklaarbare vertraging zijn de stekken uitgedroogd en beschimmeld, waardoor het product onbruikbaar is. Conform artikel 18 van de EU-richtlijn consumentenrechten (2011/83/EU) heeft u de plicht te leveren binnen de overeengekomen termijn en in goede staat. Aangezien hier niet aan is voldaan, stel ik u in gebreke en verzoek ik om volledige terugbetaling van het aankoopbedrag binnen 14 dagen. Bij uitblijven van een reactie behoud ik mij het recht voor verdere stappen te ondernemen via mijn betaalprovider en de bevoegde instanties. Met vriendelijke groet, Depoortere Hans Bollestraat 17 8830 Hooglede-Gits GSM 0485/371972

Berichten (2)

bpost

Naar: D. H.

14/08/2025

Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling. U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: s:www.bpost.be/nl/faqs Met vriendelijke groeten, Linda Customer Service Expert[THREAD ID:1-SJD3V0E] Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 14/08/2025 11:30:23 Aan: SMB_Info_CSE info_cse@bpost.be Onderwerp: Beschadigde levering door laat tijdige levering. ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.

D. H.

Naar: bpost

15/08/2025

Beste, Eerst en vooral wil ik laten weten dat ik slechthorend ben, en deze zaak daarom graag volledig via e-mail wens af te handelen. Ik denk dat ik alle nodige documenten en foto’s in bijlage heb toegevoegd. Indien er toch nog iets ontbreekt, hoor ik het graag. Ik maak al lange tijd gebruik van jullie pakketdienst en ben daar meestal heel tevreden over. Maar als er iets misgaat, breng ik dit ook liever onder de aandacht – zeker wanneer ik hierdoor schade heb ondervonden. Ik hoop op jullie begrip en vertrouw erop dat jullie het nodige zullen doen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Depoortere Hans Hier onder de track & trace en of barcode aan het pakket: eposta.postashqiptare.al/tracking/RR335885212AL


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform