Beste,- Ik vloog met Brussels Airlines op 29 april naar Napels.Daar aangekomen vond ik mijn trekrugzak van het merk Gregory op de bagageband in een blauwe zak (vergelijkbaar met een PMD-zak) met het logo op van Brussels Airlines of Airport. Deze trekrugzak bleek compleet geruïneerd. Op meerdere plaatsen doorgescheurd, verbrand, de ritsen afgesmolten... Deze rugzak was gloednieuw en kost 350€. ( https://www.asadventure.com/nl/p/gregory-rugzak-deva-70-B42B1B0077.html?colour=2764 ).Daarnaast bleken ook meerdere zaken in de rugzak compleet kapot of verloren.In de eerste plaats is er schade aan mijn TEVA sandalen. Kostprijs 90€. ( https://www.asadventure.com/nl/p/teva-sandaal-terra-fi-lite-3614C32001.html?colour=4123 )Daarnaast zijn ook mijn flipflops van havaiana volledig vernietigd. Kostprijs 36€ ( https://www.zalando.be/havaianas-slim-glitter-ii-women-teensandalen-pink-ha111a05n-j11.html ).Naast deze items waarvan ik de kostprijs kan terug vinden zijn er ook meerdere paren oorringen kapot, is mijn toiletzak beschadigd, is er schade aan een make-up pootlood slijper, een kapotte portefeuille, kapot ooglapje. Hiervan zijn allemaal foto's beschikbaar.Volgende zaken zijn dan weer verdwenen een bus zonnecrème, maandverbanden, een jeans short.Naast de grote financiële kost om dit alles te vervangen, gaf dit uiteraard ook een immens groot ongemak voor de rest van de reis. Het was dan ook noodzakelijk een nieuwe reistas aan te koop, wat meteen een extra kost betekende tijdens onze reis.Dit was kortom geen ontspannende start van onze reis. In de luchthaven werd trouwens een rapport opgemaakt met referentie NAPSN12101.- Ik diende 's avonds een claim in bij Brussels Airlines, waarop ik een mail terugkreeg met een referentienummer. Hierna bleef het oorverdovend stil.Ik mailde nog 2x terug. Zonder antwoord.Ik belde de klantendienst. Zij vertelden mij dat de klachtendienst enkel via mail te bereiken is en op geen enkele andere manier, ook niet door hen.- Mijn vriend contacteerde Brussels Airlines via facebook messenger. Na meerdere malen contact te vragen, kreeg hij ook te horen dat de klachtendienst enkel via mail te contacteren is.Ondertussen zijn we bijna 1 maand verder. Ik kreeg geen enkel respons, laat staan de gepaste schadevergoeding. Ik ben werkelijk geshockeerd door deze afhandeling door een maatschappij waarvan ik voorheen dacht dat die voor kwaliteit stond.