Terug

Beschadigde diepvries bij levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: VANDEN BORRE

30/08/2020

BesteOngeveer een maand geleden bestelde ik bij Vandenborre een wasmachine, een diepvries en een thermometer voor het huis dat ik verhuur.Op zondag 30 augustus om 17u30 heeft de huurder de diepvries ‘Liebherr Gnp 3013 Comfort’ ontvangen in beschadigde toestand.Alvorens het product uitgeladen was uit de vrachtwagen, moest het ontvangstbewijs getekend worden door de huurder. De twee leveranciers praatten weinig tot geen Nederlands waardoor er geen goede communicatie mogelijk was. Ook beleefdheid/ vriendelijkheid was ver zoek.Wegens de coronamaatregelen hielden de huurders de juiste afstand terwijl de mannen de diepvries installeerden op de gevraagde plaats waardoor het nakijken van de diepvries tijdens de plaatsing niet mogelijk was. De diepvries is dus niet aangeraakt door de huurder tijdens de plaatsing. Na de plaatsing zijn de medewerkers gehaast vertrokken voordat de huurder het product heeft kunnen bekijken.Bij het bekijken van het geleverde product viel het meteen op dat er 2 diepe deuken in de zijkant van de diepvries zitten en de voorkant beschadigd is langs de display.Wij zijn niet tevreden met deze service.De huurder contacteerde reeds de klantendienst van Vandenborre via mail aangezien het kantoor gesloten is op zondag.

Berichten (8)

VANDEN BORRE

Naar: E. B.

31/08/2020

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

E. B.

Naar: VANDEN BORRE

07/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

VANDEN BORRE

Naar: E. B.

07/09/2020

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: E. B.

08/09/2020

Beste,We hebben je mail goed ontvangen.Een schade moet bij de levering meegedeeld worden.Als dit niet het geval is, kunnen wij enkel een vergoeding aanbieden.Wij ruilen geen toestellen om, en bieden geen terugbetaling aan.We bieden jou een vergoeding aan van85 euro. Deze vergoeding kan je verkrijgen door middel van een waardebon of via betaling op rekening.Als je de tweede optie verkiest, gelieve ons je bankrekeningnummer door te geven.Met vriendelijke groeten,ShanaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

VANDEN BORRE

Naar: E. B.

11/09/2020

Beste,Het spijt ons maar we kunnen nogmaals helaas niet ingaan op jouw aanvraag.Het toestel zal helaas niet omgeruild worden.We hebben jou een vergoeding aangeboden van 85 euro.Uit pure commerciele overweging, kunnen we de vergoeding verhogen naar 100 euro.Dit zal onze laatste aanbod zijn.Onze procedure voor schade bij levering werd jou uitgelegd in onze vorige mail naar jou toe.Het is jouw keuze om verdere stappen te ondernemen, maar weet dat dit helaas niets gaat veranderen.Met beleefde groeten,ShanaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

E. B.

Naar: VANDEN BORRE

30/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

VANDEN BORRE

Naar: E. B.

02/10/2020

Beste,Het spijt ons te vernemen dat jullie niet akkoord gaan met onze antwoord en uitleg.Helaas hebben wij jullie de procedure meegegeven in onze vorige mail.De klant mocht zijn toestel zeker van dag 1 gebruiken, aangezien de schade geen kwaad kan voor de werking van het toestel.Het spijt ons ten zeerste, maar we gaan jullie nogmaals moeten meedelen dat wij geen omruiling kunnen aanbieden.Wij zullen jammer genoeg niet tussenkomen in de kosten van de expertise die jullie hebben laten maken.Het was jullie keuze om een expertise hiervoor te laken maken, niet de keuze van Vanden Borre.Onze voorstel met vergoeding is nog steeds van toepassing.Deze kunnen wij met veel plezier aanbieden aan de klant.Met beleefde groeten,ShanaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

VANDEN BORRE

Naar: E. B.

06/11/2020

Beste,We hebben je mail goed ontvangen.Er werd meermaals gecommuniceerd met de huurders en met testaankoop zelf.Meermaals werd de procedure uitgelegd en meegedeeld dat wij een vergoeding konden aanbieden, maar helaas geen omruiling.Onze laatste mail was op 2/10, waarop wij geen antwoord meer hebben ontvangen.Op 30/10 stuur je ons opnieuw een mail met de uitleg van wat er gebeurd is bij de levering.Hierbij een kopij van onze laatste mail naar de huurder toe Beste,Het spijt ons te vernemen dat jullie niet akkoord gaan met onze antwoord en uitleg.Helaas hebben wij jullie de procedure meegegeven in onze vorige mail.De klant mocht zijn toestel zeker van dag 1 gebruiken, aangezien de schade geen kwaad kan voor de werking van het toestel.Het spijt ons ten zeerste, maar we gaan jullie nogmaals moeten meedelen dat wij geen omruiling kunnen aanbieden.Wij zullen jammer genoeg niet tussenkomen in de kosten van de expertise die jullie hebben laten maken.Het was jullie keuze om een expertise hiervoor te laken maken, niet de keuze van Vanden Borre.Onze voorstel met vergoeding is nog steeds van toepassing.Deze kunnen wij met veel plezier aanbieden aan de klant.Onze oprechte excuses, maar wij moeten helaas op onze standpunt blijven.Met beleefde groeten,ShanaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform