Beste,Op 11-04-2020 bestelden we online een hoeklounge, een tafel en zes stoelen bij Overstock Garden.De levering was voorzien op 10-06-2020.Bijna alle artikels zijn op die dag geleverd. Bij het openen van de verpakkingen hebben we opgemerkt dat meerdere artikels zwaar beschadigd waren.We hebben diezelfde dag een schadedossier geopend via de website (Dossier 2029749-01 - Schade aan mijn aankoop).Ondertussen is er al meer als een week voorbij gegaan en is er op geen enkele manier contact opgenomen met ons. Uit eigen initiatief hebben we tot twee maal toe zelf contact opgenomen met de klantendienst.Beide keren werd ons bevestigd dat dit snel opgelost ging worden en dat er diezelfde dag contact opgenomen ging worden met ons, wat niet gebeurd is.Graag hadden we, asap, alle defecte artikels opgehaald gezien. We hebben geen plaats om alles droog en proper te stockeren.Graag binnen redelijke termijn vervanging en nalevering van alle artikels. Indien dit niet kan mag alles opnieuw opgehaald worden en verwachten we het volledige bedrag + schadevergoeding terug gestort.mvg,Asier BilbaoSofie Huysmans