Terug

Beschadigde artikels geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: Overstock Garden

18/06/2020

Beste,Op 11-04-2020 bestelden we online een hoeklounge, een tafel en zes stoelen bij Overstock Garden.De levering was voorzien op 10-06-2020.Bijna alle artikels zijn op die dag geleverd. Bij het openen van de verpakkingen hebben we opgemerkt dat meerdere artikels zwaar beschadigd waren.We hebben diezelfde dag een schadedossier geopend via de website (Dossier 2029749-01 - Schade aan mijn aankoop).Ondertussen is er al meer als een week voorbij gegaan en is er op geen enkele manier contact opgenomen met ons. Uit eigen initiatief hebben we tot twee maal toe zelf contact opgenomen met de klantendienst.Beide keren werd ons bevestigd dat dit snel opgelost ging worden en dat er diezelfde dag contact opgenomen ging worden met ons, wat niet gebeurd is.Graag hadden we, asap, alle defecte artikels opgehaald gezien. We hebben geen plaats om alles droog en proper te stockeren.Graag binnen redelijke termijn vervanging en nalevering van alle artikels. Indien dit niet kan mag alles opnieuw opgehaald worden en verwachten we het volledige bedrag + schadevergoeding terug gestort.mvg,Asier BilbaoSofie Huysmans

Berichten (3)

Overstock Garden

Naar: S. H.

19/06/2020

GeachteUw referentie CPTBE00946698-75Onze referentie dossier 2029749-01Omwille van de drukte is er wat achterstand in de behandeling van de dossiers waardoor dit nog niet behandeld werd.We hebben klant ondertussen een voorstel tot herlevering van de meubels aangeboden via het dossier.MvgDavy

S. H.

Naar: Overstock Garden

30/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

Overstock Garden

Naar: S. H.

31/07/2020

Dag Mevrouw Huysmans,Bedankt voor uw bericht.Eerst en vooral: dit had niet mogen gebeuren. Jammer genoeg hebben we de meubels van uw keuze niet meer op voorraad. Daardoor kon een levering pas eind augustus ingepland worden. We begrijpen dat dit niet is waarop u had gehoopt. Daarom stellen we het volgende voor:- We annuleren de bestelling van de beschermhoes en storten het aankoopbedrag terug.- Op 12/8 halen we de reeds geleverde loungeset bij u op. We storten het bedrag terug en u ontvangt dit uiterlijk 10 dagen na de ophaling.- Op hetzelfde moment ruilen we de 2 beschadigde BAHIA-stoelen om, zodat u voluit van uw tafelset kunt genieten.Kunt u akkoord gaan met deze regeling? Surf dan naar uw klantenaccount op onze website, bevestig dit voorstel en geef uw rekeningnummer door voor het terugstorten van het aankoopbedrag. Dan doen wij zo snel mogelijk het nodige.We wensen u alvast een fijne zomer toe.Het Overstock Garden-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform