Terug

Beschadigd toestel

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

P. O.

Naar: MediaMarkt

11/12/2025

Beste, Ik heb mediamarkt een LG koelkast gekocht tijdens black friday op 28/11 met levering en installatie, Deze hebben ze 3 keer uitgesteld en uiteindelijk een Beschadigd frigo gekregen. Nu willen ze amper moeite doen om dit op een degelijk manier op te lossen. Deze was uit stock en wilden dus ook geen andere gelijkaardige als vervanging aanbieden. Nu willen ze dat ik eerst deze laat ophalen en dan leveren ze de nieuwe terug. Als ik geluk heb moet ik 1 dag wachten maar heb geen andere koelkast meer en heb al mijn frigo zijn eten moeten weg gooien de eerste maal. Ik ga hier niet mee akkoord ik heb nog vermeld ik was bereid om te wachten tot deze terug in stock is zolang ik gelijk dezelfde dag mijn frigo waar ik recht op heb krijg. Nu ben ik al een weken ermee bezig en willen niks doen. Niet via klachten mails noch telefoon naar de klanten dienst. Kunt u mij helpen?

Bemiddeling door Testaankoop 15 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform