Geachte mevrouw/heer,
Op 1 juli 2025 kocht ik een inbouwkoelkast met vriezer van AEG model TS5S161ES in uw online winkel en betaalde ik €749.
Ik ontving het pakket op 3 juli 2025 en toen ik het opende de dag erna (de chauffeur zei dat het toestel zeker 1 uur moest stilstaan, maar ik wachtte voor de zekerheid tot de volgende dag) zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld: ik kreeg een beschadigd toestel, dus het equivalent van een tweedekanstoestel, terwijl ik hier bij de aankoop bewust niet had voor gekozen.
Foto's en een beschrijving van de schade werden u via consumer@vandenborre.be bezorgd op 4 juli 2025 en als antwoord kreeg ik dat ik 70 euro kon terugkrijgen, wat ik weiger omdat de oorzaak van de schade en de eventuele onzichtbare gebreken niet gekend zijn en ik zoals eerder aangegeven een perfect toestel heb besteld, geen tweedekansmodel.
Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde inbouwkoelkast af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
C.M.
Bijlagen:
• Factuur 507/06221