Terug

Beschadigd product

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

D. C.

Naar: VIDA XL

03/10/2025

Ik heb op 29 mei 2025 een tuinset aangekocht via de site van Vida xl. Deze werd na een week kapot geleverd. Hierbij heb ik direct een mail gestuurd met foto's. Pas na 2 weken werd de kapotte tafel opgehaald en werd er het verkeerde onderdeel opnieuw opgestuurd. Hierna heb ik terug weken moeten wachten om wederom het foute toe te krijgen. Alles samen heeft het 3 maand geduurd en tientallen mails om uiteindelijk het juiste toe gestuurd te krijgen (met schade aan). Er werd een vergoeding beloofd maar dit is er nooit gekomen. De feedback die ik kreeg leek incompetent, en uiteindelijk kreeg ik geen antwoord meer op mail. Dus ik heb 3 maand moeten wachten, wekelijks meerdere mails sturen, verschillende keren het verkeerde gekregen, een beschadigde tafel gekregen, geen reactie meer van het bedrijf en geen vergoeding. Hierbij hoop ik dus om via testaankoop toch een gepaste schadevergoeding te krijgen. Mvg Dimi


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform