Terug

beschadigd pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: bpost

11/11/2019

Beste, Ik bestelde op 27 oktober een tas bij Wardow.com. Op donderdag 31 oktober ontving ik van B-post een mail dat mijn pakketje geleverd was om 12 uur. Bij thuiskomst rond 13 uur was er geen pakket te zien. Ik heb dit toen een half uur later ongeveer gemeld aan zowel WARDOW als aan de ombudsdienst van de post, omdat ik de klantendienst van de post niet kon bereiken.Ons huisnummer is 8A . Onze buren hebben dus huisnummer 8 en hun huis is afgesloten met een hoge elektrische poort. Toen ze thuiskwamen die avond rond 19 uur, ben ik er meteen naartoe gegaan om te vragen of mijn pakje bij hen was terecht gekomen. Wat bleek : mijn (ontevreden) buren wisten mij te zeggen dat het pakket over hun elektrische hoge poort was gegooid .... Mijn doos was beschadigd langs veel kanten, het plastiek erin was ook beschadigd en de tas vertoonde vlekjes, dus was ook beschadigd.Na veel heen en weer gemail met de ombudsdienst, met B-post en vooral met Wardow merk ik dat er geen oplossing komt. Ze sturen me van het kastje naar de muur. Wardow vraagt een onderzoek bij DHL die het pakket vanuit Duitsland stuurde naar België. B-post laat weten dat hun algemene voorwaarden niet van toepassing zijn omdat DHL verantwoordelijk is, Wardow begrijpt de klacht precies niet, hoewel ik hun foto's en hun formulier om aangifte te doen heb ingevuld.Ik vraag een nieuwe tas, maar liever eigenlijk de terugbetaling. Het betreft een dure aankoop, het geld is via mijn marstercard inmiddels al betaald.Ik heb al voorgesteld aan Wardow om de tas terug te sturen maar ze zeggen dat ik moet wachten op het onderzoek van DHL. In hun algemene voorwaarden (punt 9. ) staat echter dat je slechts 14 dagen de tijd hebt om terug te sturen.MIj is het eender, ik vind dat ik nu als klant al het nodige al lang heb gedaan, maar ik krijg eigenlijk geen bevredigend antwoord. Noch van B-post noch van Wardow.Kan u mij zeggen wat ik nu moet doen en wat mijn rechten zijn opdat ik toch minstens een nieuwe tas, maar liefst mijn geld terug zie. Ook zou ik willen dat B-post de verzendkosten betaald om de beschadigde tas terug te sturen aan Wardow.Ik ben zwaar ontgoocheld in de Post (blijkbaar zou het om een onderaannemer gaan) en op de manier waarop ze onrespectvol omgingen met mijn pakketje. Het gewoon over een hoge poort gooien op een verkeerd adres vind ik onvoorstelbaar.Dank voor uw reactie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform