Terug

Beschadigd geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: KREFEL

21/08/2023

Beste , Op 11/07/2023 hebben wij een Samsung Koelkast besteld bij Krefel Aalst.Bij levering een paar dagen later zet de chauffeur van Krefel deze in de keuken maar zonder uit te pakken, hij rekent het resterende bedrag af en vertrekt.Conclusie hebben wij zelf de koelkast mogen uitpakken wat al niet de afspraak was , bij het uit pakken merken wij op dat er blutsen zitten in de nieuwe koelkast.Hierbij hebben wij onmiddellijk foto’s van de schade genomen en naar Krefel klantendienst gebeld. Waar ze dan een case zijn gestart. Na een paar dagen krijgen wij ter compensatie een Voucher van een beschamende €30 hiervoor voor een toestel van €639, hiermee waren wij uiteraard niet akkoord en vroegen we een nieuw toestel zelfde model of een flinke terugbetaling. Na meer dan 1 maand wachten en verschillende telefoons naar Krefel vandaag het antwoord gekregen dat ze bij dit beschamend voorstel van een voucher van €30 blijven omdat we het toestel zelf hebben uitgepakt. Daarop heb ik hun geantwoord wat ik moet doen als ze hem leveren en niet uitpakken , hierop konden ze mij niet antwoorden. Ik hoop langs hier toch nog een nieuw toestel te krijgen zonder schade deze keer of een flinke terug betaling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform