Terug

Beschadigd artikel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. G.

Naar: VINTED

12/12/2022

Beste, ik bestelde via Vinted bij verkoper Marilou7393993 een winterjas. Volgens de verkoopster was de jas in perfecte staat zonder vlekken. Bij de levering stelde ik vast dat er allemaal vlekken op de jas aanwezig waren (soort vetvlekken). Ik nam onmiddellijk met de verkoopster contact op. En ook met de klantendienst van Vinted. De verkoopster weigerde te communiceren, zij ging niet in op voorstel om jas terug te sturen of om een gedeeltelijke terugbetaling te doen voor de jas, omdat hij niet in de staat was waarin hij werd beschreven. Ik vroeg tussenkomst aan de klantendienst van Vinted. Zij schoven een antwoord op de lange baan en antwoorden uiteindelijk dat de jas wel echt was. Het is een jas van Ralp Lauren, ik betwiste niet de echtheid van de jas. Wel de staat van de jas. Het was geen excellente staat zoals beschreven, maar een jas met vlekken. Ik heb hem gewassen en de vlekken bleven. Ik wou dus een tussenkomst van Vinted omdat de verkoopster niet wou communiceren en had graag de jas teruggestuurd en mijn geld terug gekregen of een korting op de verkoop prijs. Vinted stuurt steeds we gaan het bekijken en nu sluiten ze steeds de chat als ik vraag wat de stand van zaken is.

Berichten (11)

VINTED

Naar: Y. G.

12/12/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. G.

14/12/2022

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet. Vasil Team Vinted

Y. G.

Naar: VINTED

14/12/2022

Beste, hier schrijft u dat u spoedig zal antwoorden. Waarom krijg ik dan op mijn VInted account de melding dat het opgelost is, terwijl ik van geen oplossing weet. De laatste keer dat Vinted zei dat het opgelost was sloten ze mijn klacht zonder antwoord te geven op de vlekken.

VINTED

Naar: Y. G.

14/12/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. G.

16/12/2022

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/40522513/1671650014/756fe2032bcf12fe6961e4a563feec95Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

Y. G.

Naar: VINTED

17/12/2022

Ik kan nog niks beoordelen, want ik wacht nog steeds op antwoord. De enige berichten die ik tot nu toe kreeg, is dat ik tot 72 uur moet wachten op een antwoord. Dus ik kan de oplossing en antwoord nog niet beoordelen, want ik WACHT nog steeds.

VINTED

Naar: Y. G.

17/12/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. G.

17/12/2022

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Sara Team Vinted

VINTED

Naar: Y. G.

20/12/2022

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Walter Team Vinted

Y. G.

Naar: VINTED

25/12/2022

BesteDit zijn lange 72 uur! Ik wacht reeds sinds 12/12 op een antwoord.

VINTED

Naar: Y. G.

25/12/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform