Terug

Beschadigd artikel ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. T.

Naar: VIDA XL

31/08/2023

Beste,Ik heb een beschadigd en beschimmeld object ontvangen van slechte kwaliteit. VidaXL zou het meubel komen ophalen en mij het bedrag terugstorten. Zij zijn echter ondertussen 3x niet komen opdagen terwijl ik telkens de hele dag thuis was van 8-17u00. Zij blijven nieuwe data voorstellen maar het is ondertussen duidelijk dat zij niet van plan zijn om het meubel te komen ophalen. Ik diende ook een klacht in via PayPal maar daaruit kwam de beslissing dat ik plots zelf verantwoordelijk ben voor de retourkosten indien ik een terugbetaling wil krijgen. Het gaat om een lounge zetel, dus niet vanzelfsprekend, zeker niet zonder auto of zelfs rijbewijs. Wanneer ik een beschadigd artikel ontvang vind ik dat het allesbehalve mijn verantwoordelijkheid is om hiervoor retourkosten te betalen.Ik wens een volledige terugbetaling en een ophaling van de lounge zoals (3x!) afgesproken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform