Terug

Beschadigd artikel ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. G.

Naar: Zara Belgium

07/12/2020

Beste, ik bestelde met Black Friday via de app van Zara kledij voor mijn kindje. Bij het ontvangen van mijn bestelling stelde ik vast dat er een beschadigd artikel bij zat. Via de app van Zara stond vermeld dat een retour makkelijk is via de winkel zelf.Bij de winkel heb ik aan de kassa het artikel voorgelegd en vermeld deze beschadigd te hebben ontvangen, en of een omruiling mogelijk was voor hetzelfde artikel. De kassierster ging hier niet echt op in en maakte te retour op, waarop ik NOGMAALS vermelde of ik het kon omruilen. Ze scande mijn QR-code van mijn bestelling en vermelde dan heel simpel dat het bedrag terug op mijn rekening zou gestort worden.Om verder heisa te vermijden besloot ik met de klantendienst contact op te nemen om daar mijn probleem voor te leggen. Ik wenste namelijk enkel het beschadigde artikel omruilen voor een nieuw. Aan de klantendienst legde ik ook voor dat ik het desbetreffende artikel in korting had aangekocht maar doordat ik simpelweg mijn geld terug had gekregen ik nu de volle pot zou moeten betalen om het artikel opnieuw te kunnen bestellen.De klantendienst verontschuldigde zich voor het voorval maar vermelde geen verdere acties te kunnen ondernemen om mij te kunnen compenseren aangezien de retour geboekt was met terugbetaling.Ik vind het TOTAAL onverantwoord om als klant zo behandeld te worden door fouten die door Zara gemaakt werden. Niet alleen ontving ik een beschadigd artikel maar ook ben ik speciaal naar de winkel gegaan voor de retour in de hoop dit gemakkelijk te kunnen omruilen om dan nog eens als klant niet gerespecteerd te worden voor je wensen.Ik had gehoopt het artikel opnieuw te kunnen bestellen aan de prijs die ik had betaald maar dit was blijkbaar op geen enkele manier mogelijk, met andere woorden ik als klant moet maar opdraaien voor hun fouten en de volle pot betalen.Graag zou ik nog steeds het artikel willen aan de prijs die ik eerder had betaald aangezien het gaat over winterkleren voor mijn kindje.

Berichten (1)

F. G.

Naar: Zara Belgium

29/12/2020

Net als jullie personeel weigeren jullie gehoor te geven aan jullie klanten, om nog maar te zwijgen dat jullie een klacht onbeantwoord laten zonder enig excuus is regelrecht respectloos. Hiermee wordt duidelijk de toon gezet waar het voor jullie als bedrijf om draait…


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform