Geachte mevrouw/heer,
Op 04.06.2024, werd een nieuwe modem geplaatst aangezien wij verhuist zijn.
Er werd specifiek gevraagd om geen gaten te boren in de nieuwe muren en alles te plaatsen zoals gevraagd.
Ik stel echter vast dat de technieker gaten had geboord, welke veel te groot waren en niet waterpas stonden, met een hamer tegen de muur had geslagen, alles tegen de muur had gevezen en scheef stond, de nieuwe modem en stekker beschadigd had en de afwerking alles behalve correct is.
Dit heeft geleid tot schade aan de muur en schade aan de onderdelen die geinstalleerd werden.
Daarom verzoek ik u onverwijld een schade vergoeding voor de toegebrachte schade X 5 maand (aangezien ik reeds 5 maand probeer om response te krijgen van Telenet).
ik heb reeds meerdere malen per maand gebeld en elke keer krijg ik hetzelfde te horen zonder resultaat, dus ik hoop via deze weg toch een schade vergoeding te krijgen + nalatigheid van Telenet.
Meerdere fotos beschikbaar.
Met vriendelijke groeten,
Dimi