Terug

Bereikbaarheid GSM door Telenet klanten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Proximus

05/01/2020

Beste, omdat ik een tijdje geleden last had van slechte ontvangst op de plaats waar ik woon ben ik sinds februari 2019 overgeschakeld van Mobile Vikings naar Proximus. De laatste maanden krijg ik echter steeds meer en meer de indruk dat mensen mij niet kunnen bereiken. Als ze mijn nummer draaien (of mij willen terugbellen na een gemiste oproep) krijgen ze te horen dat dat nummer niet meer in gebruik is. Na enig onderzoek heb ik kunnen achterhalen dat deze mensen klant zijn bij Telenet. Dus m.a.w. Telenet abonnees kunnen mij niet bereiken ????. Ik heb al geprobeerd om Proximus telefonisch te bereiken wat helemaal niet evident is tenzij je veel tijd hebt. Ik heb ook al proberen te chatten via messenger. Daar krijg ik een, volgens mij een automatisch gegenereerd antwoord, de vraag om mijn toestel te resetten of een update te installeren. Ik heb dit ook allemaal gedaan maar ik vraag mij dan af hoe ik ga te weten komen of het nu wel werkt ??. Op 3 januari ben ik in een Proximus winkel geweest en daar gingen zij het doorgeven naar de technische dienst. Iemand van de technische dienst heeft mij een uurtje later gebeld en mij gevraagd het probleem nogmaals uit te leggen ??. Na een lange stilte aan de andere kant van de lijn kreeg ik te horen dat ze het ook niet direct een oplossing hadden. Ze gingen mij later nog op de hoogte houden. LATER ??? Ik heb gevraagd hoeveel LATER want ik ben zelfstandige en ik wil wel dat mensen mij kunnen bereiken. Die persoon van de technische dienst wist mij wel doodleuk te vragen waarom ik zo lang gewacht had met dit probleem.??? Hoe kan ik nu te weten komen wanneer mensen mij niet kunnen bereiken? Door toevallig iemand ergens tegen te komen en die zegt ik probeer u te bereiken, maar u nummer bestaat niet meer!!!! Goede reclame is dat wel niet voor mijn zaak. Het is zelfs als zo ver dat mensen gaan denken dat ik gestopt ben met mijn zelfstandige activiteit. Of iemand anders stuurt mij telkens een email terug als ik hem gebeld heb. Technische vooruitgang ???. De medewerker in de Proximus winkel had wel een vermoeden dat het is sinds mijn overschakeling van Mobile Vikings naar Proximus. Wetende dat die overschakeling reeds gebeurde in februari 2019, wie weet hoeveel mensen mij hebben willen bereiken. Ik heb in deze hele situatie wel het gevoel dat ik van het kastje naar de muur ga gestuurd worden en dat dit nog wel even kan aanslepen.Hopelijk kunnen jullie hier iets oplossen.Alvast bedanktMet vriendelijke groeten

Berichten (1)

Proximus

Naar: H. V.

13/01/2020

Dag mevrouw , Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192962250538]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform