Terug

Beobank behandelt senioren als dementen en verbiedt geld te transferen naar hogere rente bank

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: Beobank

07/02/2024

Beste, ik ben alleenstaande vrouw van 77 jaar. Begin januari ‘24 probeerde ik mijn spaargeld te transfereren naar Santander Bank waar het 3% opbrengt ipv +/- 1,5% bij Beo.Nergens in hun contract staat dat er een toegestaan DAGELIJKS overschrijvingslimiet van slechts 5000,-€ verplicht op te volgen is. Maar U kunt dit zelf optrekken naar max. 15000,-€/dag in hun systeem en dit wordt achteraf zelfs met hun mail bevestigd. MAAR….dan is er ook het verplicht te gehoorzamen MAANDELIJKS overschrijvingslimiet en dat is ook slechts 5000,-€. Dit kunt u NIET zelf optrekken en moet eerst de toestemming van uw persoonlijk adviseur krijgen. Hij alleen kan het optrekken. Kortom, de zgn 15000,-€ dagelijkse overschrijving is NEP, een SCHIJN goodwill geste van Beobank.Na veel proberen waarbij ik telkens Itsme moet gebruiken, veel tijd en energie verlies, frustraties, mailde ik naar de heer Sepulveda op 19/01/‘24 om dag- en maandlimiet op te trekken….geen reactie. Hij vroeg me wel hoeveel rente ik bij Santander zou krijgen en toen bleek dat Beobank niet dezelfde gunstvoorwaarden kan aanbieden, zijn al mijn uitgaande overschrijvingen GEBLOKKEERD tot max. 5000,-€/maand. Dus om 50.000,-€ op rekening Santander te storten heb ik 10 !..maanden nodig!.. Altijd moet Regis Sepulveda eerst de REDEN weten van mijn overschrijving.Pas als hij het goed vindt, mag de overschrijving doorgaan, zoniet wordt het geblokkeerd !! Ik heb nog nooit zo’n situatie meegemaakt bij andere banken, ik heb ook nog nooit andere banken horen spreken van *maandelijkse overschrijvingslimieten* en dan wel voor een miezerig bedrag van 5000,-€. Andere banken staan automatisch een dagelijkse overschrijving toe van 25.000,-€. Deze mag zelfs meerdere keren op een dag uitgevoerd worden als het maar niet hoger is dan 25.000,-€ per keer.Ik heb TOTAAL GEEN VERTROUWEN meer in Beobank en wens al mijn rekeningen OP TE HEFFEN. Deze mogen alle naar mijn rekening bij Santander bank getransfereerd worden.IK WENS MIJN GELD UIT DE BEOBANK GEVANGENIS TE HALEN! Dank voor uw begrip.

Berichten (5)

Beobank

Naar: M. L.

07/02/2024

Beste klant Wij bevestigen u de goede ontvangst van uw aanvraag tot onderzoek. Wij verzekeren u dat uw vraag zo snel mogelijk wordt behandeld door onze diensten en wij informeren u spoedig over het gevolg dat er aan wordt gegeven. Mocht u vragen hebben over de opvolging van uw dossier of nog bijkomende opmerkingen hebben, neem dan contact op met onze Klantendienst op het nummer 02/620.27.17 (van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 16u). U kan ons ook per e-mail bereiken op het adres: contactinfo@beobank.be. De kwaliteit van onze dienstverlening is onze prioriteit. Aarzelt u dan ook niet om ons uw eventuele opmerkingen of aanbevelingen kenbaar te maken, zodat wij onze dienstverlening waar nodig kunnen verbeteren. Wij blijven steeds verder tot uw dienst en tekenen, Met vriendelijke groeten Klantendienst -------------------- Chère cliente, Cher client, Nous accusons bonne réception de votre requête. Celle-ci sera traitée par nos services dans les plus brefs délais. Nous vous tiendrons au courant de la suite qui y sera réservée. Si vous avez des questions à propos du suivi de votre dossier ou des informations complémentaires à nous faire parvenir, n'hésitez pas à contacter notre Service Clientèle par téléphone au numéro 02/620.27.17 (du lundi au vendredi de 8h30 à 16h) ou par e-mail à l'adresse contactinfo@beobank.be. La qualité de nos services est notre priorité. N'hésitez pas à nous faire part de vos commentaires ou recommandations, afin que nous puissions améliorer nos services le cas échéant. Restant à votre entière disposition, veuillez agréer, nos salutations distinguées. Cordialement Service Clientèle -------------------- Dear customer We acknowledge receipt of your request. Your request is investigated and we will provide you with an answer as soon as possible. Our Customer Service remains at your service and is available by phone at 02/620.27.17 (from Monday until Friday as of 8.30am until 4pm), by e-mail we can be reached at contactinfo@beobank.be. The quality of our services is our priority. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or observations. We remain at your disposal. Yours sincerely Customer Service

M. L.

Naar: Beobank

08/02/2024

Beste,Ik ben op dit ogenblik met vakantie in Bali, Indonesie en zal pas op 21 februari a.s. terug in Belgie zijn. Hierdoor kan ik pas op 21/02/‘24 in de namiddag op uw kantoor komen voor de ondertekening van de papieren voor de afsluiting van mijn rekeningen. Ik ontving uw mail hierover.Vandaag 8/02/*24 controleerde ik mijn rekeningen en het blijkt dat ik NOG STEEDS GEEN OVERSCHRIJVINGEN kan uitvoeren wegens OVERSCHRIJDING MAANDELIJKS LIMIETBEDRAG van 5000,-€. Ik zou het zeer op prijs stellen moest u deze willen opheffen, aangezien ik de reden ervan niet zie. Het duurt 14 dagen eer ik mijn rekeningen pas persoonlijk bij u kan afsluiten en ondertussen staat mijn geld niets te doen bij u.Dank voor uw begripMvgmevr M Lim

Beobank

Naar: M. L.

08/02/2024

Beste klant Wij bevestigen u de goede ontvangst van uw aanvraag tot onderzoek. Wij verzekeren u dat uw vraag zo snel mogelijk wordt behandeld door onze diensten en wij informeren u spoedig over het gevolg dat er aan wordt gegeven. Mocht u vragen hebben over de opvolging van uw dossier of nog bijkomende opmerkingen hebben, neem dan contact op met onze Klantendienst op het nummer 02/620.27.17 (van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 16u). U kan ons ook per e-mail bereiken op het adres: contactinfo@beobank.be. De kwaliteit van onze dienstverlening is onze prioriteit. Aarzelt u dan ook niet om ons uw eventuele opmerkingen of aanbevelingen kenbaar te maken, zodat wij onze dienstverlening waar nodig kunnen verbeteren. Wij blijven steeds verder tot uw dienst en tekenen, Met vriendelijke groeten Klantendienst -------------------- Chère cliente, Cher client, Nous accusons bonne réception de votre requête. Celle-ci sera traitée par nos services dans les plus brefs délais. Nous vous tiendrons au courant de la suite qui y sera réservée. Si vous avez des questions à propos du suivi de votre dossier ou des informations complémentaires à nous faire parvenir, n'hésitez pas à contacter notre Service Clientèle par téléphone au numéro 02/620.27.17 (du lundi au vendredi de 8h30 à 16h) ou par e-mail à l'adresse contactinfo@beobank.be. La qualité de nos services est notre priorité. N'hésitez pas à nous faire part de vos commentaires ou recommandations, afin que nous puissions améliorer nos services le cas échéant. Restant à votre entière disposition, veuillez agréer, nos salutations distinguées. Cordialement Service Clientèle -------------------- Dear customer We acknowledge receipt of your request. Your request is investigated and we will provide you with an answer as soon as possible. Our Customer Service remains at your service and is available by phone at 02/620.27.17 (from Monday until Friday as of 8.30am until 4pm), by e-mail we can be reached at contactinfo@beobank.be. The quality of our services is our priority. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or observations. We remain at your disposal. Yours sincerely Customer Service

M. L.

Naar: Beobank

08/02/2024

Aansluitend op mijn bericht van daarnet, vandaag, wil ik opmerken dat er totaal NIETS staat in uw contract met Particuliere Klanten over een Daglimiet van 5000,-€ voor overschrijvingen. En van een MAANDELIJKS LIMIET van 5000,-€ staat ook helemaal NIETS vermeld.

Beobank

Naar: M. L.

08/02/2024

Beste klant Wij bevestigen u de goede ontvangst van uw aanvraag tot onderzoek. Wij verzekeren u dat uw vraag zo snel mogelijk wordt behandeld door onze diensten en wij informeren u spoedig over het gevolg dat er aan wordt gegeven. Mocht u vragen hebben over de opvolging van uw dossier of nog bijkomende opmerkingen hebben, neem dan contact op met onze Klantendienst op het nummer 02/620.27.17 (van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 16u). U kan ons ook per e-mail bereiken op het adres: contactinfo@beobank.be. De kwaliteit van onze dienstverlening is onze prioriteit. Aarzelt u dan ook niet om ons uw eventuele opmerkingen of aanbevelingen kenbaar te maken, zodat wij onze dienstverlening waar nodig kunnen verbeteren. Wij blijven steeds verder tot uw dienst en tekenen, Met vriendelijke groeten Klantendienst -------------------- Chère cliente, Cher client, Nous accusons bonne réception de votre requête. Celle-ci sera traitée par nos services dans les plus brefs délais. Nous vous tiendrons au courant de la suite qui y sera réservée. Si vous avez des questions à propos du suivi de votre dossier ou des informations complémentaires à nous faire parvenir, n'hésitez pas à contacter notre Service Clientèle par téléphone au numéro 02/620.27.17 (du lundi au vendredi de 8h30 à 16h) ou par e-mail à l'adresse contactinfo@beobank.be. La qualité de nos services est notre priorité. N'hésitez pas à nous faire part de vos commentaires ou recommandations, afin que nous puissions améliorer nos services le cas échéant. Restant à votre entière disposition, veuillez agréer, nos salutations distinguées. Cordialement Service Clientèle -------------------- Dear customer We acknowledge receipt of your request. Your request is investigated and we will provide you with an answer as soon as possible. Our Customer Service remains at your service and is available by phone at 02/620.27.17 (from Monday until Friday as of 8.30am until 4pm), by e-mail we can be reached at contactinfo@beobank.be. The quality of our services is our priority. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or observations. We remain at your disposal. Yours sincerely Customer Service


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform