Terug

Beloofde verlenging van onze Abonnementen die niet wordt toegepast

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. M.

Naar: PLOPSALAND

13/07/2022

Beste,Hierbij een overzicht van wat er zich hier afspeelt6 augustus 2021 - wij kopen 4 jaarabonnementen aan voor Plopsaqua voor ons, de 2 ouders, en de 2 jongste kinderen van ons gezin met parkeerabonnement24 augustus 2021 - wij kopen een extra jaarabonnement aan voor ons metekindmid december 2021- De regering laat indoor zwemparken 4 weken sluiten als extra corona maatregel van 26 december tot 28 januari. De kerstvakantie wordt ook met 1 week verlengd dus de hele kerstvakantie valt onder deze regeling23 december 2021 - ik zoek nieuws op de website van Plopsa hoe het nu moet met onze abonnementen - geen info op de website te vinden23 december 2021 - ik krijg spontaan een email van Plopsa met als onderwerp De Plopsaqua parken sluiten even hun deuren - hoe moet het nu met je abonnementen? In deze mail wordt uitgelegd dat het 25m baantjesbad open blijft met beperkte capaciteit (dit is in essentie het stedelijk zwembad van de gemeente), maar goed nieuws - dat onze abonnementen automatisch verlengd worden met de sluitingsdagen.mei 2022 - ik log in op het platform van de abonnementen en merk dat onze abonnementen nog niet automatisch verlengd zijn. Bij een bezoek aan Plopsaqua Hannuit in mei informeer ik aan de balie, maar de aanwezige mensen weten hier niets over. Ze geven mij het emailadres voor de klantendienst: customerservice.PAQHL@plopsa.be waar ik de vraag aan kan stellen20 mei - ik stuur een mail naar de klantendienst om te vragen wanneer onze abonnementen verlengd zullen worden en voeg hun originele mail van 23 december bij als bijlagegeen antwoord8 juni - ik forward mijn mail van 20 mei terug naar de klantendienst en vraag wanneer we antwoord mogen verwachtengeen antwoordnacht van 6-7 juni - ik log via het formulier op de algemene pagina van Plopsa een vraag naar antwoord en verwijs ook naar mijn 2 eerdere mails7 juni - wij brengen een bezoek aan Plopsaqua De Panne tijdens onze vakantie aan zee en daarna informeer ik ook daar aan de balie naar mijn vraag. De Parkverantwoordelijke wordt erbij gevraagd door de medewerker. De mevrouw is heel vriendelijk maar zegt dat het waarschijnlijk niet verlengd wordt omdat ze niet volledig gesloten waren toen. Ik zeg dat zij nochtans spontaan de mail gestuurd hebben op 23 december. Ze weet van geen mail dus ik laat hem haar zien en zij neemt een printscreen hiervan en gaat het opnemen.10 juli - antwoord Parkmanager Plopsaqua Hannut - onze abonnementen worden niet verlengd want zij waren niet volledig gesloten 10 juli - ik antwoord terug dat ik het niet eens ben met hiermee en dat ik verdere stappen zal ondernemenHierna weer geen antwoord meer.Wij gaan graag naar Plopsaqua en zouden onze abonnementen sowieso verlengen, maar het is voor ons een principekwestie. Studio 100 is een groot bedrijf. Het is ons spontaan beloofd geweest dat het verlengd zou worden en dan komen ze daarop stilzwijgend terug. Het geld van de abonnees is natuurlijk al binnen. Waarom dan die mail sturen op 23 december? Dat is gewoon misleidende informatie geweest.Hoeveel abonnees worden zo toch voor een maand van hun abonnement bedrogen. Wij wensen dat de beloofde verlenging wordt toegepast.Met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform