Terug

Beloofde terugbetaling gebeurt maar niet.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. V.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

26/03/2025

Op 30/01/2025 e-mail verstuurd naar tui (ticket 19863413) om geannuleerde coronavlucht terug te betalen ANR-INN-ANR(boekingsnummer 027709121). Tui bevestigde via mail dat de terugbetaling binnen de 4 weken zou gebeuren door de boekhouding. Tot op heden geen terugbetaling ontvangen. Na de zoveelste e-mail antwoord van tui ontvangen dat ze het betreuren dat de terugbetaling nog steeds niet heeft plaatsgevonden en dat ze er helaas niet meteen een verklaring voor hebben! De boekhouding werd gecontacteerd en ze hopen zo snel mogelijk meer informatie te kunnen geven! Hoelang kan een overschrijving duren en hoelang houdt tui de klant aan het lijntje? Dit is onaanvaardbaar. Ik eis mijn geld onmiddellijk op mijn rekening! Tui heeft alle gevraagde info ontvangen. Mvg, Van de Weyer Kurt

Berichten (1)

TUI Belgium - TUIfly

Naar: K. V.

26/03/2025

Live Happy ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Live Happy Bekijk in je browser. Beste, Bedankt voor uw emailbericht. Het bedrag van 57.79€ werd reeds terugbetaald op 22/12/2020, op de Mastercard met de laatste 4 cijfers 5916, op naam van Kurt Vandeweyer. Met vriendelijke groeten, Nathalie Nathalie Customer Service Specialist Complaint Department Tui Benelux Customer: klachten@test-aankoop.be Testaankoop [test-aankoop.be/-/media/ta/caas/notifications/module-1-2/ta/logo-nl-be.png?rev=75b65572-c123-4705-8cee-2472ef57ee4d] u5842222.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=u001.l-2FBBRzB-2Fx2UsEd7euRK-2FLaQLDqdnfNJRa4g3mkvsXZGldr1ibf5vUf2Y-2FBbwjxpxbkhI_ZtZMYOIkeNJi41IJicS0W3RsqiCPM0ar-2FdFEjrUbgmc7x3F69d9VvjVjVIqUQ9Pv8PUa2-2BE44WfGBXdLU0CGd-2BtG8SPyNnWy7OZ7FYSDrN-2Bb4GWNbS9T4qx98pTauZ8HUD2thNpchf-2FZbrSoI8DStmUACP1IeqIoRIOaCIBbwdcpexdXGmUgFmjvHFemZRDZrvIcqncTdFdHfZchfFYw7lNO2AEDXYF5sJrlrSg3cwciqbfyRg-2BiDdkw5xq5HbPP1HVQw3RoEX-2BPFzWJ-2B1JdYUVs6yOhMf6T0lLDxmmUyM2RvqlR6dNwSlspWsgZzoSZhXYVrfJuWLqntMu75964IYK2UQZGsxAhAlbTn9WbfIridGEvdrLii47vh6aj3PbxIp3azwMaa34NGOm0dnCE2P6-2FQI9J1tpv5RRD0OdCCiXaduUf1rJTq0W-2FoKVGjZVaZgY24CzDjTUl3ncC7m-2Fe2KAgNjKY6QqPdEymv3U-2FNIvbFpt-2Bl3TtSJGM0LK8Y0FgFs2ZMv9KIF7ZuRhvhwi6UllVjpE2wyFEwxR7L4Uj85itR9n1zwCT-2BJ4bC8KY8N67aYVs-2BHfosyQDWzFAn3H1zyrf72JVDrmsjn5VueefkLu87O0mvMqxsblLE-2BQwt3wmEzfSO5ser2BPb2mg-2BHeymRWxrapd4Q3pIJqz-2F1KgTr4ZV4AgHqm7uGYV0RHcn2Av6UVLkaa6irmXtLgd1LhHAW1gQHK49wVQH9FNXmzGYC37ptzgicDKpGPuFnYN6I7uHsctWiWHuiAG9Wvm3Xya0pMlsqg4ODcFzLvLsUpiM3HDAUJ6ULulONgYnfQviL2Ho96peieqKtFTqFg7scS2GnfzFrJxWk7dr7TBzPzFU9I327CYkEThPbWhfku-2Fobo04BkWOuOoLE4iLTO1o9jRlG0R4v4-2FRiJjA0LSikUIBjTr3hXy2dSyrOUPcHAxrJDNxqu7W5bSj5Llorw2NYm8naQjtXwzt1-2BvE9vsAgccVHG7-2FDNBZJXXJcqsJ-2F9-2F5TxSF3Zx4FkfvR8PvI-2BTzvb-2BdmX-2BB2-2FUBNNk7lJ5GwBeUz9L6ORm-2BeH16CarR2abFeOseLUe5F3ba7m8KZIpkZCRXBDWQ7CD7uWtngvQL0B0UQEXmAvWKEhGx1Zg9SZvBHJyoPgong9NZNkRRvyejlmOHw-3D-3D [test-aankoop.be/-/media/ta/caas/notifications/module-1-2/ta/caas_highlight_03.png?rev=2e991053-7468-4c0b-92a1-c216620ec898] JE HEBT EEN KLACHT ONTVANGEN VAN KURT V Testaankoop [test-aankoop.be/-/media/ta/caas/notifications/module-1-2/ta/logo-support-nl-be.png?rev=6d99acee-c703-43ef-961a-540e17553a5a] Testaankoop [test-aankoop.be/-/media/ta/caas/notifications/module-1-2/ta/logo-support-nl-be.png?rev=6d99acee-c703-43ef-961a-540e17553a5a] JE HEBT EEN KLACHT ONTVANGEN VAN KURT V KURT V heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf. HOE KUN JE DEZE CONSUMENT BEANTWOORDEN? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@e3dff002cb1134b8a1@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. HOUD ER REKENING MEE DAT: * niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. * Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform? [u5842222.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=u001.l-2FBBRzB-2Fx2UsEd7euRK-2FLaQLDqdnfNJRa4g3mkvsXZHLUYcxeYfZ9i-2BglN5VUGG-2FhWmBsgOD5XRo4jVHuL7lEQLLc74h4-2BWBy9kLMxVMj92C2QgzsrW377V1yMHtBbdtknxG_ZtZMYOIkeNJi41IJicS0W3RsqiCPM0ar-2FdFEjrUbgmc7x3F69d9VvjVjVIqUQ9Pv8PUa2-2BE44WfGBXdLU0CGd-2BtG8SPyNnWy7OZ7FYSDrN-2Bb4GWNbS9T4qx98pTauZ8HUD2thNpchf-2FZbrSoI8DStmUACP1IeqIoRIOaCIBbwdcpexdXGmUgFmjvHFemZRDZrvIcqncTdFdHfZchfFYw7lNO2AEDXYF5sJrlrSg3cwciqbfyRg-2BiDdkw5xq5HbPP1HVQw3RoEX-2BPFzWJ-2B1JdYUVs6yOhMf6T0lLDxmmUyM2RvqlR6dNwSlspWsgZzoSZhXYVrfJuWLqntMu75964IYK2UQZGsxAhAlbTn9WbfIridGEvdrLii47vh6aj3PbxIp3azwMaa34NGOm0dnCE2P6-2FQI9J1tpv5RRD0OdCCiXaduUf1rJTq0W-2FoKVGjZVaZgY24CzDjTUl3ncC7m-2Fe2KAgNjKY6QqPdEymv3U-2FNIvbFpt-2Bl3TtSJGM0LK8Y0FgFs2ZMv9KIF7ZuRhvhwi6UllVjpE2wyFEwxR7L4Uj85itR9n1zwCT-2BJ4bC8KY8N67aYVs-2BHfosyQDWzFAn3H1zyrf72JVDrmsjn5VueefkLu87O0mvMqxsblLE-2BQwt3wmEzfSO5ser2BPb2mg-2BHeymRWxrapd4Q3pIJqz-2F1KgTr4ZV4AgHqm7uGYV0RHcn2Av6UVLkaa6irmXtLgd1LhHAW1gQHK49wVQH9FNXmzGYC37ptzgicDKpGPuFnYN6I7uHsctWiWHuiAG9Wvm3Xya0pMlsqg4ODcFzLvLsUpiM3HDAUJ6ULulONgYnfQviL2Ho96peieqKtFTqFg7scS2GnfzFrJxWk7dr7TBzPzFU9I327CYkEThPbWhfku-2Fobo04BkWOuOoLE4iLTO1o9jRlG0R4v4-2FRiJjA0LSikUIBjTr3hXy2dSyrOUPcHAxrJDNxqu7W5bSj5Llorw2NYm8naQjtXwzt1-2BvE9vsAgccVHG7-2FDNBZJXXJcqsJ-2F9-2F5TxSF3Zx4FkfvR8PvI-2BTzvb-2Bdpu7sW-2Bp26xgl90U81ClV75UC2-2B4JnIQZ-2BIJk6aKqnfB6RaMOaXb4BTHY2lUeI-2BXQ8luYbEJ-2Bc5Boo9HQoOO8cmdwyvTL9AkivhgzcJCG3ytjU2MTxDB8rssXCzR3t-2Fkhw-3D-3D] KLACHT: Naam van de klant KURT VAN DE WEYER Referentienummer 19863413 Klachtnummer 12373190 Soort probleem Betalingen en terugbetalingen Beschrijving Op 30/01/2025 e-mail verstuurd naar tui (ticket 19863413) om geannuleerde coronavlucht terug te betalen ANR-INN-ANR(boekingsnummer 027709121). Tui bevestigde via mail dat de terugbetaling binnen de 4 weken zou gebeuren door de boekhouding. Tot op heden geen terugbetaling ontvangen. Na de zoveelste e-mail antwoord van tui ontvangen dat ze het betreuren dat de terugbetaling nog steeds niet heeft plaatsgevonden en dat ze er helaas niet meteen een verklaring voor hebben! De boekhouding werd gecontacteerd en ze hopen zo snel mogelijk meer informatie te kunnen geven! Hoelang kan een overschrijving duren en hoelang houdt tui de klant aan het lijntje? Dit is onaanvaardbaar. Ik eis mijn geld onmiddellijk op mijn rekening! Tui heeft alle gevraagde info ontvangen. Mvg, Van de Weyer Kurt Bijgevoegd(e) document(en) [test-aankoop.be/-/media/ta/caas/notifications/module-1-2/ta/attachment.png?rev=b7b9dfb1-3e8c-45f7-8a43-bdfa50f0c1fb] * image.jpg [u5842222.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=u001.l-2FBBRzB-2Fx2UsEd7euRK-2FLSS-2FVMTiL8jJ0wMMcaDBzPXxIWzBzdSC-2BtVGiKEIlCoqxrc1mgT4ZtC2zgnAE2BR3FnKlWDeM9A-2FjLZaneP5YCbzU1v3mt83-2FpcsnUBZQACv6wRiz0VIuLgJIwQNF-2BcksngWOcL3KqiiBeVGVh3BoTh4gTH-2F5h-2FD-2BgkbZi78cnBxbrFd2q4E94t-2F2pvjY-2Ft90WHMY5sQeZ-2BKEUUE50nVeTtWI-2Bs0VRzf80YtTSb7o0vM4YbNdK7ZyhBooYyWSl4iqNEXe0EJrWH7SMxgxW0LPyW7oiTx1Un7TJQwhkkPkXHpORmX-2FbSNzqqsQEQXzDR3Duo055o1k4pgFctmXl87Qu4-3D6LaY_ZtZMYOIkeNJi41IJicS0W3RsqiCPM0ar-2FdFEjrUbgmc7x3F69d9VvjVjVIqUQ9Pv8PUa2-2BE44WfGBXdLU0CGd-2BtG8SPyNnWy7OZ7FYSDrN-2Bb4GWNbS9T4qx98pTauZ8HUD2thNpchf-2FZbrSoI8DStmUACP1IeqIoRIOaCIBbwdcpexdXGmUgFmjvHFemZRDZrvIcqncTdFdHfZchfFYw7lNO2AEDXYF5sJrlrSg3cwciqbfyRg-2BiDdkw5xq5HbPP1HVQw3RoEX-2BPFzWJ-2B1JdYUVs6yOhMf6T0lLDxmmUyM2RvqlR6dNwSlspWsgZzoSZhXYVrfJuWLqntMu75964IYK2UQZGsxAhAlbTn9WbfIridGEvdrLii47vh6aj3PbxIp3azwMaa34NGOm0dnCE2P6-2FQI9J1tpv5RRD0OdCCiXaduUf1rJTq0W-2FoKVGjZVaZgY24CzDjTUl3ncC7m-2Fe2KAgNjKY6QqPdEymv3U-2FNIvbFpt-2Bl3TtSJGM0LK8Y0FgFs2ZMv9KIF7ZuRhvhwi6UllVjpE2wyFEwxR7L4Uj85itR9n1zwCT-2BJ4bC8KY8N67aYVs-2BHfosyQDWzFAn3H1zyrf72JVDrmsjn5VueefkLu87O0mvMqxsblLE-2BQwt3wmEzfSO5ser2BPb2mg-2BHeymRWxrapd4Q3pIJqz-2F1KgTr4ZV4AgHqm7uGYV0RHcn2Av6UVLkaa6irmXtLgd1LhHAW1gQHK49wVQH9FNXmzGYC37ptzgicDKpGPuFnYN6I7uHsctWiWHuiAG9Wvm3Xya0pMlsqg4ODcFzLvLsUpiM3HDAUJ6ULulONgYnfQviL2Ho96peieqKtFTqFg7scS2GnfzFrJxWk7dr7TBzPzFU9I327CYkEThPbWhfku-2Fobo04BkWOuOoLE4iLTO1o9jRlG0R4v4-2FRiJjA0LSikUIBjTr3hXy2dSyrOUPcHAxrJDNxqu7W5bSj5Llorw2NYm8naQjtXwzt1-2BvE9vsAgccVHG7-2FDNBZJXXJcqsJ-2F9-2F5TxSF3Zx4FkfvR8PvI-2BTzvb-2Bdgcv3euzYGzV-2B8Xy-2FZbFpTFV-2FxRyaTsOQ2-2BloGp6VNmNGBKaUwwgcSMhoX4uPZrpvirCLvkv-2FRWqRdDXnyfjkZSSyx8qm-2FUnR82IT1QaxiPvfZ47Zlarlq-2FPrZxCrmGXAA-3D-3D] * image.jpg [u5842222.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=u001.l-2FBBRzB-2Fx2UsEd7euRK-2FLSS-2FVMTiL8jJ0wMMcaDBzPXxIWzBzdSC-2BtVGiKEIlCoqxrc1mgT4ZtC2zgnAE2BR3FnKlWDeM9A-2FjLZaneP5YCbzU1v3mt83-2FpcsnUBZQACv6wRiz0VIuLgJIwQNF-2BckshskNByRip9xatDa2NFJGo6bY3o7PYrwfpQEHkh1hteP5WPhSFRZlF2zAkJhvVSVcEd8KJudiPqFa7CBLpu01Z-2BEI1sCgiDbHmHlrKId6k7xuqAtzA7TGzT70efXJ6KcaZhJOhvdtSPY4-2BBjNx5tjkM9neiU2RCT1xXfw02Snootez436P6uGo6wlAWNlEhzyc44-2BFca21WMN5IzH9uck3k-3DWQlT_ZtZMYOIkeNJi41IJicS0W3RsqiCPM0ar-2FdFEjrUbgmc7x3F69d9VvjVjVIqUQ9Pv8PUa2-2BE44WfGBXdLU0CGd-2BtG8SPyNnWy7OZ7FYSDrN-2Bb4GWNbS9T4qx98pTauZ8HUD2thNpchf-2FZbrSoI8DStmUACP1IeqIoRIOaCIBbwdcpexdXGmUgFmjvHFemZRDZrvIcqncTdFdHfZchfFYw7lNO2AEDXYF5sJrlrSg3cwciqbfyRg-2BiDdkw5xq5HbPP1HVQw3RoEX-2BPFzWJ-2B1JdYUVs6yOhMf6T0lLDxmmUyM2RvqlR6dNwSlspWsgZzoSZhXYVrfJuWLqntMu75964IYK2UQZGsxAhAlbTn9WbfIridGEvdrLii47vh6aj3PbxIp3azwMaa34NGOm0dnCE2P6-2FQI9J1tpv5RRD0OdCCiXaduUf1rJTq0W-2FoKVGjZVaZgY24CzDjTUl3ncC7m-2Fe2KAgNjKY6QqPdEymv3U-2FNIvbFpt-2Bl3TtSJGM0LK8Y0FgFs2ZMv9KIF7ZuRhvhwi6UllVjpE2wyFEwxR7L4Uj85itR9n1zwCT-2BJ4bC8KY8N67aYVs-2BHfosyQDWzFAn3H1zyrf72JVDrmsjn5VueefkLu87O0mvMqxsblLE-2BQwt3wmEzfSO5ser2BPb2mg-2BHeymRWxrapd4Q3pIJqz-2F1KgTr4ZV4AgHqm7uGYV0RHcn2Av6UVLkaa6irmXtLgd1LhHAW1gQHK49wVQH9FNXmzGYC37ptzgicDKpGPuFnYN6I7uHsctWiWHuiAG9Wvm3Xya0pMlsqg4ODcFzLvLsUpiM3HDAUJ6ULulONgYnfQviL2Ho96peieqKtFTqFg7scS2GnfzFrJxWk7dr7TBzPzFU9I327CYkEThPbWhfku-2Fobo04BkWOuOoLE4iLTO1o9jRlG0R4v4-2FRiJjA0LSikUIBjTr3hXy2dSyrOUPcHAxrJDNxqu7W5bSj5Llorw2NYm8naQjtXwzt1-2BvE9vsAgccVHG7-2FDNBZJXXJcqsJ-2F9-2F5TxSF3Zx4FkfvR8PvI-2BTzvb-2BdlyU2DpQFs3M1-2FIGpaE8Twd1XUgg0DMYasEU41qYTs0GkNUyqq-2BZ-2FQECp1MWs8OvfMsIrbH9kBPPK89ZDcKf0rCMFCjYbVc20sLlwdYcz7SBRKC6MyFtDlMzPeEP6jOtJQ-3D-3D] * image.jpg [u5842222.ct.sendgrid.net/ls/click?upn=u001.l-2FBBRzB-2Fx2UsEd7euRK-2FLSS-2FVMTiL8jJ0wMMcaDBzPXxIWzBzdSC-2BtVGiKEIlCoqxrc1mgT4ZtC2zgnAE2BR3FnKlWDeM9A-2FjLZaneP5YCbzU1v3mt83-2FpcsnUBZQACv6wRiz0VIuLgJIwQNF-2BcksogaXJnxEy7El4i9hgp5FsGALrtgcIfG16TEeLpDuCz5g5vwp66I3hgOGZB6oaPZCG3RrWl-2FRr03QKFcsaRqTmE9-2FxxbDcW7-2BkEpKb9uW26yO9P-2BEqsQPJd6LhO8eNFeP4GS2asMC5LY3EdzG2KKsmk2bhe5-2B1QmT80kDcW2DQpDGD-2Bt6MUndyazzoVE8YfnTA0IMmW-2FNK1T-2BFbL0t52Bhs-3DhLfq_ZtZMYOIkeNJi41IJicS0W3RsqiCPM0ar-2FdFEjrUbgmc7x3F69d9VvjVjVIqUQ9Pv8PUa2-2BE44WfGBXdLU0CGd-2BtG8SPyNnWy7OZ7FYSDrN-2Bb4GWNbS9T4qx98pTauZ8HUD2thNpchf-2FZbrSoI8DStmUACP1IeqIoRIOaCIBbwdcpexdXGmUgFmjvHFemZRDZrvIcqncTdFdHfZchfFYw7lNO2AEDXYF5sJrlrSg3cwciqbfyRg-2BiDdkw5xq5HbPP1HVQw3RoEX-2BPFzWJ-2B1JdYUVs6yOhMf6T0lLDxmmUyM2RvqlR6dNwSlspWsgZzoSZhXYVrfJuWLqntMu75964IYK2UQZGsxAhAlbTn9WbfIridGEvdrLii47vh6aj3PbxIp3azwMaa34NGOm0dnCE2P6-2FQI9J1tpv5RRD0OdCCiXaduUf1rJTq0W-2FoKVGjZVaZgY24CzDjTUl3ncC7m-2Fe2KAgNjKY6QqPdEymv3U-2FNIvbFpt-2Bl3TtSJGM0LK8Y0FgFs2ZMv9KIF7ZuRhvhwi6UllVjpE2wyFEwxR7L4Uj85itR9n1zwCT-2BJ4bC8KY8N67aYVs-2BHfosyQDWzFAn3H1zyrf72JVDrmsjn5VueefkLu87O0mvMqxsblLE-2BQwt3wmEzfSO5ser2BPb2mg-2BHeymRWxrapd4Q3pIJqz-2F1KgTr4ZV4AgHqm7uGYV0RHcn2Av6UVLkaa6irmXtLgd1LhHAW1gQHK49wVQH9FNXmzGYC37ptzgicDKpGPuFnYN6I7uHsctWiWHuiAG9Wvm3Xya0pMlsqg4ODcFzLvLsUpiM3HDAUJ6ULulONgYnfQviL2Ho96peieqKtFTqFg7scS2GnfzFrJxWk7dr7TBzPzFU9I327CYkEThPbWhfku-2Fobo04BkWOuOoLE4iLTO1o9jRlG0R4v4-2FRiJjA0LSikUIBjTr3hXy2dSyrOUPcHAxrJDNxqu7W5bSj5Llorw2NYm8naQjtXwzt1-2BvE9vsAgccVHG7-2FDNBZJXXJcqsJ-2F9-2F5TxSF3Zx4FkfvR8PvI-2BTzvb-2Bdo-2F8gkaQFme6QPYJ6aAYeHYXxhau6IU9hdyG-2F08tfD0dcO9Ph4OroHX32lBXLcl6c215meX6jKoU1LoKfGg02ZcVK0-2FwV7aMhF1-2FS5vKAL2M391g9f1ZGPMDGzGZ33SzDw-3D-3D] trackingId: Vriendelijke groeten, Testaankoop Altroconsumo MEDEDELINGEN INZAKE VERTROUWELIJKHEID DISCLAIMER 1. Dit bericht wordt u toegestuurd onder alle voorbehoud van recht en zonder enige nadelige erkenning. 2. Dit bericht en de eventuele bijlagen zijn vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor gebruik door de geadresseerde(n). Indien u dit bericht bij vergissing hebt ontvangen, gelieve ons onmiddellijk per e-mail te verwittigen en het bericht en de eventuele bijlagen te wissen. Gelieve de in het bericht en de eventuele bijlagen vervatte informatie niet te gebruiken of door te sturen. 3. De inhoud van dit bericht is onderworpen aan onze algemene en bijzondere voorwaarden, indien van toepassing. 4. E-mailberichten kunnen worden onderschept of aangetast door virussen. We aanvaarden geen enkele verantwoordelijkheid voor dergelijke onderschepping, noch enige aansprakelijkheid voor eventuele virussen die samen met deze e-mail worden verstuurd. 5. De verzender blijft exclusief verantwoordelijk voor alle verklaringen, mededelingen of meningen die hem/haar duidelijk eigen zijn en niet werden geuit in het kader van zijn/haar tewerkstelling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform