Terug

beloofde retourbetaling blijft al 4 maand uituit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Cool blue

07/01/2024

Ik bestelde, na telefonische info vraag met uw diensten, een HDMI kabel. hij blijkt niet te passen op mijn chromecast. Ik kreeg dus slecht advies. Ik meld een retour aan en krijg bevestiging van Coolblue uit dat deze binnen de kortste keren zou terugbetaald worden. We zijn nu meer dan 4 maand en ettelijke telefoons en mails verder, ik heb nog steeds niets ontvangen. Coolblue moet dit laten checken door hun externe partner enz...maar er gebeurt niets. graag asap uitbetaling zoals 4 maand geleden beloofd.

Berichten (1)

Cool blue

Naar: P. D.

09/01/2024

Beste,Het spijt me te horen dat jullie cliente nog steeds wacht op de terugbetaling van haarBlueBuilt HDMI 2.0b Kabel Nylon 5 Meter + 90° Adapter.Als bijlage kunnen jullie de kredietfactuur hiervan terugvinden. De terugbetaling gebeurde op 30 augustus naar het rekeningnummer waarmee origineel betaald werd. Als jullie cliente niets ontvangen heeft, raad ik aan om contact op te nemen met haar bank.Hopelijk kan jullie cliente op deze manier de terugbetaling terugvinden. Indien zij nog vragen heeft, aarzel niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet, Jana van Coolblue Backoffice Medewerker Alles voor een glimlach Coolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00 On January 7, 2024 at 6:02 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform