Terug

Beloofde reparatie niet nakomen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. K.

Naar: bol.com

20/02/2024

Beste,Ik ben mijn laptop nu al een zeer lange tijd kwijt. Mijn laptop is 24 januari 2024 aangemeld voor reparatie. Hij is op 30 januari 2024 bij de reparatieservice. Wanneer een product langer duurt dan 15 werkdagen om te vermaken wordt er beloofd het aankoopbedrag terug te storten. Ook heb ik doordat dit langer dan 15 dagen duurt al een nieuwe laptop aangekocht. Ik zou dan ook mij geld hiervan terug krijgen. Mijn laptop is in totaal al van december 2023 niet meer in bruikbare toestand. Met vriendelijke groeten,Isaï Kesteloot

Berichten (3)

I. K.

Naar: bol.com

20/02/2024

“Onze monteur gaat zo snel mogelijk aan de slag. Reparaties binnen de garantievoorwaarden voert onze monteur binnen 15 werkdagen uit. Als het toch niet lukt binnen deze termijn en er is geen sprake van gebruikersschade dan storten we je aankoopbedrag terug. Lees voor verdere informatie de veel gestelde vragen door.”Dit staat bij reparatie info.

bol.com

Naar: I. K.

21/02/2024

Beste Isai,Dank voor je bericht. Wij hebben op vrijdag 9 februari een akkoord gekregen van jou op de prijsopgave.Op maandagochtend 12 februari is de reparatie aan jouw laptop gestart.Vanaf die datum is de 15 werkdagen reparatietermijn gestart.De reparatie kan dus nog tot 4 maart duren. Je wordt op de hoogte gehouden per e-mail.Mijn excuses voor het ongemak. Er wordt aan gewerkt.Met vriendelijke groet,Mike van bol

bol.com

Naar: I. K.

21/02/2024

Beste Isai,Dank voor je bericht. Wij hebben op vrijdag 9 februari een akkoord gekregen van jou op de prijsopgave.Op maandagochtend 12 februari is de reparatie aan jouw laptop gestart.Vanaf die datum is de 15 werkdagen reparatietermijn gestart.De reparatie kan dus nog tot 4 maart duren. Je wordt op de hoogte gehouden per e-mail.Mijn excuses voor het ongemak. Er wordt aan gewerkt.Met vriendelijke groet,Mike van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform